Ik ben bang dat ze hier ook meelezen.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
United we stand! Divided we fall!!
Deze is nog niet gekaapt door wappies. Ik moet ze niet op ideeën brengen
JA want er is nu muziekquote:
Ze doet niet alles naaktquote:Op woensdag 29 december 2021 10:48 schreef Isorden het volgende:
Naked by the phone?
Was dat Susanna Hoffs?
Dagjesmensen.quote:
Ban!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef Piles het volgende:
Tis vast goeie muziek, maar heb echt heel weinig met Pink Floyd
Waarom heb ik daar niet aan gedacht?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dagjesmensen.
Al snap ik dat niet, als je alleen luistert wat jezelf het leukste vind, kun je net zo goed je eigen playlist opzetten.
Mods!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef Piles het volgende:
dat ging ff niet goed he... zag t welquote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef Isorden het volgende:
Bijna vergeten...
[img ][img ]https://i.imgur.com/z0rcTTz.jpg [/img ] [/img ]
En dan meteen het hele album.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel vaker, maar dan kies ik er zelf voor..
Als ie maar geen voetballer wordt.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ging ff niet goed he... zag t wel
Die eenzaam tegen de wind met een kromgebogen rug zijn weg baant?quote:
Beter dan zakenman.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt.
Maar liever dat nog dan het bord voor zn kop van de zakenmanquote:Op woensdag 29 december 2021 10:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt.
Al besprokenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Als ie maar geen voetballer wordt!
Volbeat en AC/DC hebben een vrij eigen geluid.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar zo tussendoor in een oeuvre kan dat. Zie Song 2
Er zijn bands die er hun hele oeuvre van hebben gemaakt zoals AC/DC en Volbeat, dan vind ik dat wat minder.
Dit.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef Momo het volgende:
Ik kan echt niks met de muziek van Boudewijn de Groot
Gorillaz vind ik anders ook wel echt een eigen geluid hebbenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Volbeat en AC/DC hebben een vrij eigen geluid.
Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Gorillaz etc. vind ik persoonlijk een grote eenheidsworst met generieke festivalrock.
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef Momo het volgende:
Ik kan echt niks met de muziek van Boudewijn de Groot
Dat mag. Je moet er wel een beetje de tijd voor nemen en een heel concert luisteren of een heel album.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef Piles het volgende:
Daar wordt ie toch alleen maar slechter van?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
En hij werd toch zakenman. Een beetje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |