Tryquote:
Ze is wel gruwelijk lekker, wellicht speelt dat mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rhianna is een van de meest overschatte zangeressen van de afgelopen jaren, met d'r afgeknepen kutstem.
Wel lekker duurzaam.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De muziek komt dan ook zelden tot nooit van Sia, maar van vriend Guetta, die nog meer recyclet dan Sheeran of Coldplay.
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:26 schreef Poppejans het volgende:
Dat rappapamlied van Rihanna is trouwens de allerergste
Kattengejankquote:Op woensdag 29 december 2021 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lea vind ik echt heel mooi, maar dat zal wel een unpopular opinion hier zijn
Ik ga het later weer proberen. Nu tijd voor ontbijtquote:Op woensdag 29 december 2021 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pagina als desktopweergave opvragen op je mobiel, dan is ie niet wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Ik vind deze juist érg kitscherig. Wel mooi eerbetoon.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:27 schreef EDMAN- het volgende:
Ben ooit naar Marco Borsato geweest in het Sportpaleis. 2e concertdag. De dag ervoor was een meisje verongelukt op de weg erheen. Dag 2 zat haar familie er. Was mooi.SOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:27 schreef EDMAN- het volgende:
Ben ooit naar Marco Borsato geweest in het Sportpaleis. 2e concertdag. De dag ervoor was een meisje verongelukt op de weg erheen. Dag 2 zat haar familie er. Was mooi.GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dito! Ik heb er ook op gestemd. Is één van de favoriete nummers van mijn vader dus ik ben er zo ongeveer mee opgegroeid. Eigenlijk alles van de Cats maar zelf vond ik dit het mooiste nummer.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lea vind ik echt heel mooi, maar dat zal wel een unpopular opinion hier zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |