Volgens de Mex2000 staat ie hier goed, maar dan moeten My Bloody Valentine en Slowdive maar eens deTop2000 in komenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze mag best op 31 december
Dit is ook echt heel jammer. Heeft m'n katje nog op gestemdquote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
![]()
Man Down staat NIET in de lijst
@:peaceman
Als we de overbodige noteringen van Adele en Anouk konden lozen hadden er 20 extra popzangeressen in de lijst kunnen staanquote:Op woensdag 29 december 2021 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had ook Rihanna kunnen staan
Je kan ook te ver gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze mag best op 31 december
Ik heb Corona gehad, daardoor ruik en proef ik niks. Ik hoor echter wel beter.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Totaal andere stemmen wat mij betreft, maar goed.
House on Firequote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Breathe Me vind ik inderdaad mooier dan dit
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
![]()
Man Down staat NIET in de lijst
@:peaceman
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de Mex2000 staat ie hier goed, maar dan moeten My Bloody Valentine en Slowdive maar eens deTop2000 in komen
Inderdaad ja. Te beginnen met Nelly Furtado.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als we de overbodige noteringen van Adele en Anouk konden lozen hadden er 20 extra popzangeressen in de lijst kunnen staan
Cheap Trick > Cheap Thrillsquote:Op woensdag 29 december 2021 10:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Cheap Thrills > Chandelier
Rihanna > Siaquote:
Jammer genoeg.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is de recente muziek van Sia vrij matig.
Reken er dan maar niet op!quote:
Mijn dochters verslinden (nog steeds) alle audities van The Voice, Idols etc, dus ik ken dit nummer in 324 waardeloze uitvoeringen. Lekker om eens een goede te horen.quote:
Die film die ze maaktequote:Op woensdag 29 december 2021 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Voice. Behoorlijk "stevige" gast. Bril. En briljante auditie.quote:
Barbsquote:Op woensdag 29 december 2021 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Lekker wakker worden met Chandelieren zometeen Voila
Goedemorgen
Rhianna is een van de meest overschatte zangeressen van de afgelopen jaren, met d'r afgeknepen kutstem.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef Poppejans het volgende:
Rihanna had dit kunnen zingen
Hiii hoooo
Umbrella Ella ella
Vind jijquote:
Als Het Avond Is intro lijkt daar wel van 'geleend' te zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef Gretzl het volgende:
Sia staat er veel te weinig in. Breathe Me zou altijd Top 500 moeten scoren imo
De muziek komt dan ook zelden tot nooit van Sia, maar van vriend Guetta, die nog meer recyclet dan Sheeran of Coldplay.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland, smakeloosquote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Cheap Trick stond ook wel schandalig laag zeg
Jij snapt 'tquote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rhianna is een van de meest overschatte zangeressen van de afgelopen jaren, met d'r afgeknepen kutstem.
Forcagodquote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Te beginnen met Nelly Furtado.
Sia doet ongeveer hetzelfde, hoor nauwelijks verschil...quote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rhianna is een van de meest overschatte zangeressen van de afgelopen jaren, met d'r afgeknepen kutstem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |