Jungleland natuurlijk origineel van The Bossquote:Op woensdag 29 december 2021 10:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jungleland, the American en uiteraard New Gold Dream en Someone Somewhere in Summertime
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die eerste heb ik dan weer meer met het origineel van mister mompel
Godverquote:Op woensdag 29 december 2021 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jungleland natuurlijk origineel van The Boss
Al besproken.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is ookquote:Op woensdag 29 december 2021 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die eerste heb ik dan weer meer met het origineel van mister mompel
De opmerking wie je wist dat ging komenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was zeker leuk! Samenzijn is the greatest gift idd maar kan me nu uitleven bij bol.com. En bierpakket gekregen dus ook met bier..quote:Op woensdag 29 december 2021 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maare, leuke dag gehad gisteren?
Nog wat moois gekregen of was het samenzijn met familie en vrienden the Greatest Gift of All?
Stemlijstgenot hèquote:Op woensdag 29 december 2021 10:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
De opmerking wie je wist dat ging komen
Is dat niet van Marco B?quote:
Oh stemplaat van de de poolapen incomingquote:Op woensdag 29 december 2021 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
Voila
Once upon a time in the west
I bet you look good on the dancefloor
Bijzonder fijn blokje.
Leuk. Wat is bol.com voor jou? Voor mij vooral een heeeul grote boekenwinkelquote:Op woensdag 29 december 2021 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was zeker leuk! Samenzijn is the greatest gift idd maar kan me nu uitleven bij bol.com. En bierpakket gekregen dus ook met bier..
Jaaaaquote:Op woensdag 29 december 2021 10:30 schreef Isorden het volgende:
All the things she said blijft ook wel een heerlijke van de simple minds
Dat gaat gegarandeerd fout.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was zeker leuk! Samenzijn is the greatest gift idd maar kan me nu uitleven bij bol.com. En bierpakket gekregen dus ook met bier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |