Een voorbeeld, maar goed, reageer vooral op zulke posts en negeer de post met echte vragenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
God wat een ramp, een mondkapje op. Dat is wel mensen laten verrotten natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vakantie? IKKEIKKEIKKE!11!!
Concerten? IKKEIKKEIKKE!11!!
Kroeg? IKKEIKKEIKKE!11!!
Kantoor? IKKEIKKEIKKE!11!!
Winkelen? IKKEIKKEIKKE!11!!
Uitgaan? IKKEIKKEIKKE!11!!
Twee jaar verder, nog altijd geen enkel besef wat er gebeurt als de ziekenhuizen te vol komen te liggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, als gevaccineerden reageren dan wordt dat genegeerd, omdat het beter in het plaatje past van posters zoals jij.
Mn ouders en schoonouders zijn geboosterd. Zelf dubbel gevaccineerd.
Wat kan me dan nog gebeuren? Gros in het ziekenhuis is bejaard of ongevaccineerd.
De bejaarden die ik ken zijn geboosterd en de ongevaccineerden die ik ken zullen pech hebben als ze corona krijgen.
2 jaar verder, iedereen heeft ruimschoots de tijd gehad om zichzelf te laten vaccineren.![]()
Wel met de trein.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, dan is het uiteindelijk dus veiliger om naar het buitenland te gaan waar de besmettingscijfers lager zijn dan in Nederland te blijven.
Op naar Antwerpen.
Hij heeft inderdaad pech, net zoals de honderden pechgevallen die nu in het ziekenhuis liggen. Velen dachten hetzelfde als Fransman (loopt wel los), maar zijn wel mede de oorzaak dat de IC grotendeels vol ligt en dat we nu in een lockdown zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:33 schreef Discombobulate het volgende:
Dan heeft Fransman gewoon ontzettend pech ondanks z'n overtuigingen. Je gaat echt niet zo maar dood aan COVID, ook niet als je niet gevaccineerd bent. Ironisch wel.
Zeker. Als iedereen dat zou doen, zouden de ziekenhuizen aardig leegstromen, zou je denken.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef galantis het volgende:
[..]
Je best doen om verspreiding te voorkomen is in feite zelf in lockdown gaan en geen enkel niet-essentiele activiteit meer uitvoeren.
hoelang wil je dit nog vol gaan houden dan ?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je praat helaas tegen een muur hier, we zijn er klaar mee en voor rede niet meer vatbaar want het is maar een verkoudheidje en verder ikke ikke ikke.
Twee jaar verder, nog altijd geen enkel besef dat er meer in het leven is dan zorgen dat de ziekenhuizen niet volstromen ten koste van alles.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee jaar verder, nog altijd geen enkel besef wat er gebeurt als de ziekenhuizen te vol komen te liggen.
Wat kan er dan, op het moment?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef koemleit het volgende:
Maar ik heb het idee dat het gros in Nederland gewoon doet wat wel kan, en daar van geniet.
Wat gek eigenlijk hè. Dat mensen aan zichzelf denken. Komt dat nou echt als een verrassing in deze crisis?quote:
Ja klopt, er is geen samen zolang de een veel harder getroffen wordt dan de ander. Ik vind mijzelf overigens omdat ik financieel getroffen word niet zieliger dan een ander. Ik ben de 40 al voorbij en heb toen ik jonger was lekker gefeest gestudeerd en mijn hart breekt als ik de tieners en jongeren van nu zie. Hun leven glijdt aan de voorbij en niks mag. Dus ik snap wel dat je dan voor jezelf opkomt en schijt gaat hebben aan de regels. Maar helaas maakt dat, dat de crisis alleen maar langer duurt dan nodig.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wanneer dat alleen samen lossen we corona op, vooral een individueel probleem wordt want de één wordt gewoon keihard geraakt zonder steun en de ander vindt het heerlijk want is een enorme I en werkt (FOKt!) lekker thuis en krijgt betaald, blijkt dat er helemaal geen samen is en ook nooit geweest is. Het legt het alleen bloot.
Beetje overgewicht maar verder ziet ie er hier nog gezond uit:quote:Op woensdag 29 december 2021 11:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad pech, net zoals de honderden pechgevallen die nu in het ziekenhuis liggen. Velen dachten hetzelfde als Fransman (loopt wel los), maar zijn wel mede de oorzaak dat de IC grotendeels vollicht en dat we nu in een lockdown zitten.
Weken verder met dalingen in het ziekenhuis, het aantal besmettingen, en met nieuws over hoe mild Omikron is en nog steeds niet inzien dat de maatregelen van voor 19 december genoeg waren om een zorginfarct te voorkomen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee jaar verder, nog altijd geen enkel besef wat er gebeurt als de ziekenhuizen te vol komen te liggen.
Dat is het idee van 2G.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Want met 2G was alles wel open gebleven denk je?
We nemen het mee in de onderhandelingen met het virus, misschien taait 't wel af omdat wij geen zin meer hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoelang wil je dit nog vol gaan houden dan ?
5 jaar ?
mensen willen weer leven na 20 maanden deze baggerzooi
Dat was het eerste anderhalf jaar nog helemaal prima....totdat we erachter kwamen dat het hele beleid zo krom is als een banaan en tevens valt dit voor velen gewoon niet vol te houden.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef galantis het volgende:
[..]
Je best doen om verspreiding te voorkomen is in feite zelf in lockdown gaan en geen enkel niet-essentiele activiteit meer uitvoeren.
Straks 5 jaar verder, en eindelijk besef wat die uitgestelde zorg gekost heeftquote:Op woensdag 29 december 2021 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |