Is niet perse een grootse prestatiequote:Op woensdag 29 december 2021 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
even van mute af , beter dan de vorige 2
Ja dit heb ik al een tijd dus, jammer want verder wel een lekker nummerquote:Op woensdag 29 december 2021 09:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nu kan ik dit nooit meer normaal horen
Die gaat ook komen, met de Derde Wereld in de rol van het voetvolk dat de Bastille (West-Europa en de VS) gaat bestormen. Ik ben overigens tegen bewaking van buitengrenzen en zie het ineenstoren van de huidige machtsstructuur als noodzakelijk voor de wereld om verder te komen.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige uitweg is een revolutie. Dat hadden ze in 1848 toch maar goed gezien.
Kun je nagaan hoe dol ik er op benquote:Op woensdag 29 december 2021 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
even van mute af , beter dan de vorige 2
Verwacht er niet teveel van.quote:
verder waarheen vraag ik me alleen afquote:Op woensdag 29 december 2021 09:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die gaat ook komen, met de Derde Wereld in de rol van het voetvolk dat de Bastille (West-Europa en de VS) gaat bestormen. Ik ben overigens tegen bewaking van buitengrenzen en zie het ineenstoren van de huidige machtsstructuur als noodzakelijk voor de wereld om verder te komen.
George = Beste Beatlequote:Op woensdag 29 december 2021 09:40 schreef Zorro het volgende:
En op tijd voor een van de mooiste Beatle nummers
George Harrisons beste in elk geval
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van.
Alle gezelligheid is vannacht opgebruikt
Ik zie een moderne Middeleeuwen voor me, waarbij minder-geavanceerd geleefd wordt, in kleinere samenlevingen met meer verbinding met de natuur.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verder waarheen vraag ik me alleen af
Tuurlijk niet!quote:
Ringogodquote:Op woensdag 29 december 2021 09:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dat kan alleen maar Ringo zijn
Ik denk dat je beeld over de binding met de natuur in de Middeleeuwen zwaar verkeerd isquote:Op woensdag 29 december 2021 09:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zie een moderne Middeleeuwen voor me, waarbij minder-geavanceerd geleefd wordt, in kleinere samenlevingen met meer verbinding met de natuur.
Is het laat geworden?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van.
Alle gezelligheid is vannacht opgebruikt
Dat we turf gaan steken en terug naar de natuur?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zie een moderne Middeleeuwen voor me, waarbij minder-geavanceerd geleefd wordt, in kleinere samenlevingen met meer verbinding met de natuur.
met miljarden gevluchtte Afrikanen hier in Europa kan je om dat te bereiken dan beter naar Afrika vluchtenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tril bonusquote:
Dago, Arnie en ik gingen nog effekes zoomen. En ik sliep om half vierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |