Kapitalisme is verloren.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had de hoop bij Gen-Z gezet, omdat die allemaal minder geinteresseerd leken in glansrijke corporate-carrieres. Nu blijkt dat de hele startup-scene een verkapte wedstrijdje verplassen is rondom wie het snelst het meeste durfkapitaal kan ophalen, waarbij die kapitaalinjectie de definitie van succes is gewordendit terwijl het kapitaal óf van oud geld afkomstig is, of op haar beurt weer uit eerdere durfinvesteringen, zonder dat er daadwerkelijk enige daadwerkelijke toegevoegde waarde is geleverd.
Tot zover mijn economische bespiegeling rondom de nieuwe structuur van het kapitalisme.
Nog nooit een gezien?quote:
Tijdens het optreden?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:35 schreef EDMAN- het volgende:
Die drummer heeft toch elk uur sex met Heleen van Rooyen?
Goedemorgen! Gezelligquote:
Nou hier had ik niet over nagedacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had de hoop bij Gen-Z gezet, omdat die allemaal minder geinteresseerd leken in glansrijke corporate-carrieres. Nu blijkt dat de hele startup-scene een verkapte wedstrijdje verplassen is rondom wie het snelst het meeste durfkapitaal kan ophalen, waarbij die kapitaalinjectie de definitie van succes is gewordendit terwijl het kapitaal óf van oud geld afkomstig is, of op haar beurt weer uit eerdere durfinvesteringen, zonder dat er daadwerkelijk enige daadwerkelijke toegevoegde waarde is geleverd.
Tot zover mijn economische bespiegeling rondom de nieuwe structuur van het kapitalisme.
Het is een snelweg naar de afgrond, maar houdt zichzelf in een wurggreep waar ik eigenlijk geen uitweg uit zie.quote:
Jawel, maar niet hierquote:
De enige uitweg is een revolutie. Dat hadden ze in 1848 toch maar goed gezien.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is een snelweg naar de afgrond, maar houdt zichzelf in een wurggreep waar ik eigenlijk geen uitweg uit zie.
New World Orderquote:Op woensdag 29 december 2021 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige uitweg is een revolutie. Dat hadden ze in 1848 toch maar goed gezien.
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer met dat irritante geluid alsof iemand een raam aan het poetsen is
Nu kan ik dit nooit meer normaal horenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer met dat irritante geluid alsof iemand een raam aan het poetsen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |