quote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Is dat van chandelihieeeeeeeeeer
Op je UI klikkenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kan ik mijn UI mobiel aanpassen? Ik zie usericonmanager niet meer staan….
kan niet afaikquote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kan ik mijn UI mobiel aanpassen? Ik zie usericonmanager niet meer staan….
eensquote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef Bugno3 het volgende:
Dat hele boomergebeuren van Pink Floyd kan me gestolen worden.
Ja ik heb er misschien wat meer emotionele waarde bijquote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zitten zeker aardige stukken in, maar het staat absoluut niet in mijn top 5 van PF
Die lijst wordt steeds jonger joh, vroeger zou er ook I bet you look good on the kitchen floor hebben gestaan. Dat is ook niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben geen boomer, maar vind het geweldig en nee ik heb het niet van mijn boomerouders meegekregen..quote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef Bugno3 het volgende:
Al besproken.quote:
Ik ben gewoon een millennial hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef Bugno3 het volgende:
Dumbo vond ik wel goedquote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sowieso geen enkele Disney remake gezien waar ik warm van werd
Een secondequote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb er misschien wat meer emotionele waarde bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |