Nou ja, ik heb wel even geluisterd. Je kan zorgeloos naar de WCquote:
Oh ga ik even opzoeken.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Yuval Hararigod had het erover in Wintergasten, was sowieso wel een aanrader om te kijken.
SOYCDquote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pink Floyd had ik op kunnen stemmen, alleen vind ik Time en Comfortably Numb net iets mooier.
Zou je denken?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Is dat van chandelihieeeeeeeeeer
ik ook niet, ik ga geen films kijken waarvan de preview me al irriteertquote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso geen enkele van gezien
Ik ga altijd zorgeloos naar de wcquote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel even geluisterd. Je kan zorgeloos naar de WC
Ik kom veel tegen dat ik niet ken. Weet ik veel hoeveel kandelaar songs er zijnquote:
Daar stemde ik altijd op tot ik plots helemaal verliefd werd op Comfortably Numbquote:
Daarvan snap ik juist de adoratie niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar stemde ik altijd op tot ik plots helemaal verliefd werd op Comfortably Numb
Die solo op het eind, zeker bij de live versie van Roger Waters en David Gilmour op Pompeiiquote:Op woensdag 29 december 2021 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarvan snap ik juist de adoratie niet.
Er zitten zeker aardige stukken in, maar het staat absoluut niet in mijn top 5 van PFquote:Op woensdag 29 december 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die solo op het eind, zeker bij de live versie van Roger Waters en David Gilmour op Pompeii![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |