allang blij dat Frank en Wout niet samen zittenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat bij de shift van Ruud Gijs meer lult dan Ruud
Sowieso dat zanger rinus een aantal jaar geleden genoeg stemmen had om erin te staan. Was een hele hype om toen op Romana op de scooter stemde.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow wordt echt tijd voor meer eisen
Nog steeds geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2021 09:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zei precies niemand iets vooraf.
Zeer matig uur voor zo ver in de lijst.quote:685 She's Not There Santana.![]()
684 Shape Of My Heart Sting![]()
683 The A Team Ed Sheeran![]()
682 Our House Crosby, Stills, Nash & Young![]()
681 Chandelier Sia![]()
![]()
![]()
680 Lea The Cats
679 Waterfront Simple Minds
678 Voilą Barbara Pravi
677 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone
676 I Bet You Look Good On The... Arctic Monkeys![]()
675 Hey You Pink Floyd![]()
674 Jimmy Boudewijn de Groot![]()
673 Mutter Rammstein
RAMMSTEIN JAAAAAAA GERNquote:Op woensdag 29 december 2021 09:56 schreef Momo het volgende:
685 She's Not There Santana
684 Shape Of My Heart Sting
683 The A Team Ed Sheeran
682 Our House Crosby, Stills, Nash & Young
681 Chandelier Sia
680 Lea The Cats
679 Waterfront Simple Minds
678 Voilą Barbara Pravi
677 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone
676 I Bet You Look Good On The... Arctic Monkeys
675 Hey You Pink Floyd
674 Jimmy Boudewijn de Groot
673 Mutter Rammstein
Denk dat de Lion King een van de weinige films is waarvan ik de NL dub wel kan waarderen omdat dat letterlijk mijn eerste film ervaring is geweest.... daarna al heel snel overgegaan op Engels met Nederlandse subsquote:Op woensdag 29 december 2021 09:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De Nederlandse is supergoed vriend.
Ja heb hem daarom ook nog gekeken, als je het cartooneske er uit haalt dan haal je heel de kern van de film weg. Heb je normaal uitziende hyena's en gieren, dat slaat toch nergens opquote:Op woensdag 29 december 2021 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag previews en ik dacht 'nee'
geen behoefte die te zien
Ik vond het van Inside Out echt prachtig hoe ze zo iets complex als de menselijke emoties en het geheugen hebben vertaald.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
(Vooral) Disney, via de eigen animatiestudio en Pixar, heeft heel veel pareltjes gemaakt
Wall-E en Coco scoren bij mij bijvoorbeeld ook heel hoog, maar TLK is toch wel de absolute nummer 1
Geloof dat ik Inside Out een beetje heb gemist. in het nieuwe jaar maar eens op D+ kijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vond het van Inside Out echt prachtig hoe ze zo iets complex als de menselijke emoties en het geheugen hebben vertaald.
Yuval Hararigod had het erover in Wintergasten, was sowieso wel een aanrader om te kijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vond het van Inside Out echt prachtig hoe ze zo iets complex als de menselijke emoties en het geheugen hebben vertaald.
heb sowieso geen enkele Disney remake gezien waar ik warm van werdquote:Op woensdag 29 december 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb hem daarom ook nog gekeken, als je het cartooneske er uit haalt dan haal je heel de kern van de film weg. Heb je normaal uitziende hyena's en gieren, dat slaat toch nergens op
Ik heb er sowieso geen enkele van gezienquote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sowieso geen enkele Disney remake gezien waar ik warm van werd
Is dat van chandelihieeeeeeeeeerquote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef Pino112 het volgende:
Chandelier is wel echt een genotsplaat ja
die moet ik ook nog eens zien dan, Wall-E en CoCo vond ik geweldigquote:Op woensdag 29 december 2021 09:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |