#STEMNUMMERquote:Op woensdag 29 december 2021 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
786 Like A Rolling Stone Bob Dylan
Waar ging dat over, ik snapte het niet helemaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De kruimeldief van vandaag kan morgen iemand liquideren
Ja, zou kunnen. Kan ook niet.
Eigenlijk ook gemist, alleen deze zin bleef hangen.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar ging dat over, ik snapte het niet helemaal.
Arme Diana. Gewoon vermoord.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:02 schreef TLC het volgende:
Wederom ABBA
en kaars in de windParijse tunnels zijn ook gevaarlijk
Mjah, de ene keer dat ik twijfelde of ik een zelftest moest doen, waren ze overal uitverkocht. En ik heb er ook niet zo'n goed gevoel bij, dan doe ik liever een echte test. Als ik er op mijn fiets heen ga, hoef ik bij de testlocatie ook niet te wachten en krijg ik voorrang.quote:
en ook relatief hoog telkens.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het bijzonder dat deze zo snel in de T2K kwam en er nog steeds in staat.
#2011quote:Op woensdag 29 december 2021 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vette Pinkpop-hoed, @:Dagoduck!
Dit en The Getaway zijn ook de enige nummers die te pruimen zijn post-SAquote:Op woensdag 29 december 2021 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
dit nummer is wel leuk, maar verder heb ik vrij weinig met RHCP post-Stadium Arcadium.
of Breaking The Girl.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zephyr Song had wel in de plek van deze mogen staan
Ik denk dat ik dit nummer uit de T2K ken, want sindsdien nagenoeg geen radio geluisterd. En dat album heb ik ook nooit geluisterd volgens mij. Album ervoor heb ik wel nog aangeschafd op cd.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en ook relatief hoog telkens.
Adventures of raindance maggie vind ik ook nog wel leuk.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:04 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dit en The Getaway zijn ook de enige nummers die te pruimen zijn post-SA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |