quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jos Verstappen vond deze leuker dan de andere?
@Scorpion_17, je bent een leugenaar.quote:
Je had ook de voorronde in Albanië kunnen zien vanavond hequote:Op woensdag 29 december 2021 00:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In ESF zitten vooral hele leuke, gezellige mensen waardoor het bedrijvig blijft
Nou ja, volgens mij was iedereen wel bizar nerveus in aanloop naar ESF2019. Duncan was zo torenhoog favoriet dat hij ook alleen nog maar kon verliezen.quote:
N=1 ouwe reus.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Scorpion_17, je bent een leugenaar.
Frituur aangezet?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef Kopiko het volgende:
Intussen is Rick van Velthuysen aan zijn warming-up begonnen.
Ik weet waar je was, je was in…quote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Scorpion_17, je bent een leugenaar.
Het derde broodje bal zit inmiddels in z'n giechel?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef Kopiko het volgende:
Intussen is Rick van Velthuysen aan zijn warming-up begonnen.
Ja toen werden sommige mensen wel nerveus dat we eindelijk een keer echt konden winnenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was iedereen wel bizar nerveus in aanloop naar ESF2019. Duncan was zo torenhoog favoriet dat hij ook alleen nog maar kon verliezen.
Ik luister pas sinds 2004, maar heb geen actieve herinnering aan Sebastian op de 31e..die ander nrs idd wel, Halo of Flies in 2005 nog voor ik naar mn feestje ging als laatste nummer gehoord.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja speelt mee dat ik op 31 al wat langer luister, ik was 27-30 altijd van huis dus toen kon ik eigenlijk alleen het slot luisteren
Er zijn grenzenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Je had ook de voorronde in Albanië kunnen zien vanavond he
Ja, in het begin was het probleem ook eerder dat het te rustig was (want ouwelullenlijst enzo) dan te druk.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, net als de sfeer van de lijst. Ik kwam volgens mij ook hier binnen toen het kantelpunt was. Soms nog wel songteksten, maar al meer en meer smilies
Dit klopt wel een beetjequote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ESF-mensjes nemen zichzelf iets te serieus he. "Oh zie ik daar Duncan zn neus snuiten? Als ie maar niet verkouden is"
Een dag later: "Hele nacht niet geslapen, stel je voor dat Duncan wat heeft opgelopen"
Des te ironischer wanneer ik 'm zelf heb en er na 2 seconden al een nieuw topic geopend wordtquote:Op woensdag 29 december 2021 00:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hou je zelf ook nooit zoveel rekening mee
U gaat door voor de koelkast.quote:
En hij was met zijn team ook nogal aan het klooien bij de repetities.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was iedereen wel bizar nerveus in aanloop naar ESF2019. Duncan was zo torenhoog favoriet dat hij ook alleen nog maar kon verliezen.
Ik herinner me vooral dat ik af en toe een grapje probeerde te posten over Duncan en dat dat niet gewaardeerd werdquote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja toen werden sommige mensen wel nerveus dat we eindelijk een keer echt konden winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |