Interesting...quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:05 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik haal deze zomer een lading rambakken uit TsjechiëDat verbod kan mijn hol in.
Potucky?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:05 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik haal deze zomer een lading rambakken uit TsjechiëDat verbod kan mijn hol in.
Nog niet overuit, moet nog even wat meer huiswerk doen over goede zaken. Ik ga 's wat video;s van die jochies Sven en Koen kijken, die hebben volgens mij ook wat tripjes gehad naar mooie winkels.quote:
Je kunt ook eens de YT video's van PyroteamDelft kijken, zij zijn ook laatst in CZ geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nog niet overuit, moet nog even wat meer huiswerk doen over goede zaken. Ik ga 's wat video;s van die jochies Sven en Koen kijken, die hebben volgens mij ook wat tripjes gehad naar mooie winkels.
Thanks, ben benieuwd !quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Je kunt ook eens de YT video's van PyroteamDelft kijken, zij zijn ook laatst in CZ geweest.
Op de markt in Potucky zijn ze nogal stiekem en moet je echt doorvragen, je hebt ook de Asia Dragon Bazar in Cheb en daar ligt alles gewoon uitgestald.
Succes met je trip!
Serieus? Ik zie dat voor me als een Beverwijkse Zwarte Markt waar bakken vuurwerk liggen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Je kunt ook eens de YT video's van PyroteamDelft kijken, zij zijn ook laatst in CZ geweest.
Op de markt in Potucky zijn ze nogal stiekem en moet je echt doorvragen, je hebt ook de Asia Dragon Bazar in Cheb en daar ligt alles gewoon uitgestald.
Succes met je trip!
Ja daar zat ik inderdaad aan te denken. Even via kleine grensovergangen checken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef tja77 het volgende:
Pas op met controles, vooral Duitse douane is best strikt en pikt er veel tussenuit.
Is dat nu al, die controles?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef tja77 het volgende:
Pas op met controles, vooral Duitse douane is best strikt en pikt er veel tussenuit.
Als hij in de zomer gaat zal het nog wel loslopen, maar altijd goed om waakzaam te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef tja77 het volgende:
Ja hoor, het zijn allemaal van die winkeltjes met meuk zoals telefoonhoesjes en nep-merkkleding enzo en dan liggen er gewoon dikke blokken, knallers en shells tussen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie dat voor me als een Beverwijkse Zwarte Markt waar bakken vuurwerk liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Heb wel een aantal keer erover gedacht naar Polen/Tsjechië te karren en mijn auto vol te gooien met mooie profblokken.quote:
Dat vond ik ook totdat ik in Valencia was. Maar (vooral losse) consumenten knallen vind ik nog steeds niks.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb knalvuurwerk nooit wat aan gevonden. Siervuurwerk heb ik wel altijd mooi gevonden.
Rij meerdere keren per jaar de grens over voor boodschappen e.d, nooit gecontroleerd (a12). Zul je zien als je kofferbak vol ligt...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb wel een aantal keer erover gedacht naar Polen/Tsjechië te karren en mijn auto vol te gooien met mooie profblokken.
Heb al best veel filmpjes gezien op youtube, maar die Duitse douane is door de jaren heen steeds strenger gaan controleren. Ik durf het niet aan (terwijl ik in het verleden wel op andere manieren durfde aan m’n spulletjes te komen). Teringeind in de auto, hoop geld uitgeven, alles inleveren bij politie/douane, boete, teringeind terugrijden. Je bent met wat pech een paar duizend Euro armer.
Ik denk dat ik per jaar een keer of 30 naar België rij voor m’n hobby, en heb nog nooit politiecontroles gezien bij die grensovergang. Komt misschien omdat er bij die grensovergang geen vuurwerkshop in de buurt zit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:37 schreef Diederikje18 het volgende:
[..]
Rij meerdere keren per jaar de grens over voor boodschappen e.d, nooit gecontroleerd (a12). Zul je zien als je kofferbak vol ligt...
Ook een durequote:
Tanken is niet mijn hobby, maar als ik dan toch in België ben dan kan ik net zo goed ff tanken ja.quote:
Teringjantje, wat zou dit geintje gekost hebben?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:59 schreef Qunix het volgende:
Ik kom dit op Dumpert tegen van vorig jaar:
Ik dchat tussen de 50k en 100kquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Teringjantje, wat zou dit geintje gekost hebben?
Echt heel machtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |