abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2021 @ 23:37:33 #1
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202884105

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~:) ~:) ~:)
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers

SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202884157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Jor_Dii het volgende: [..]
Wat is je punt? Andere sectoren die al 1,5 jaar getroffen worden door sluitingen zorgen ook niet voor 20% van de opnames
Mijn punt is dat het feit dat 20% van de besmettingen onder jongeren net zo relevant, of eigenlijk net zo irrelevant is als dat een zij voor een superklein deel van de opnames zorgen.
I'll give you something to do
pi_202884159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Pertinente onzin maar voel je vooral vrij dat zo te denken.
:')

Jij vindt oprecht dat de media vanaf het begin van deze crisis op een integere en verantwoordelijke manier over corona bericht?
  dinsdag 28 december 2021 @ 23:41:21 #4
3778 popje
pi_202884193
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Jij vindt oprecht dat de media vanaf het begin van deze crisis op een integere en verantwoordelijke manier over corona bericht?
Ja joh, de media heeft er geen enkel belang bij om extra clicks te genereren door wat smeuige koppen of uitspraken te ontlokken.
pi_202884226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef galantis het volgende:

[..]
Mijn punt is dat het feit dat 20% van de besmettingen onder jongeren net zo relevant, of eigenlijk net zo irrelevant is als dat een zij voor een superklein deel van de opnames zorgen.
Zou kunnen. Desondanks legitimeert het wat mij betreft wel de optie om scholen te sluiten vanuit het oogpunt van de pandemie (waarmee ik dus niet ontken dat het wel degelijk schadelijk kan zijn voor een deel van de leerlingen).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202884244
quote:

[..]

Meer spreekbuis van het kabinet toch heel erg? Dat staat me wel het meest tegen. Had ze scherper verwacht ipv zo extreem zwak en gekleurd.
En natuurlijk een hoop angst zaaien en lekker clickbait geld binnen harken.:d
pi_202884245
quote:

[..]

Ongetwijfeld niet alle media. En er zullen best twijfelachtige dingen zijn gebeurd, maar ‘de media’ is veel te groot en verschillend om ze als een groep weg te zetten als fout.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 december 2021 @ 23:43:29 #8
3778 popje
pi_202884251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zou kunnen. Desondanks legitimeert het wat mij betreft wel de optie om scholen te sluiten vanuit het oogpunt van de pandemie (waarmee ik dus niet ontken dat het wel degelijk schadelijk kan zijn voor een deel van de leerlingen).
Het is niet de eerste keer dat de scholen gesloten worden. En als het bij die ene week zou blijven, soit. Maar dat er nu alweer gesproken wordt over na de kerstvakantie dicht blijven...
pi_202884283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef popje het volgende:

[..]
Ja joh, de media heeft er geen enkel belang bij om extra clicks te genereren door wat smeuige koppen of uitspraken te ontlokken.
Nu is het VK het al wat langer gewend, maar als je ergens ronkende voorpagina's hebt dan is het wel daar. Waarom reageert de regering er daar anders op?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 28 december 2021 @ 23:44:27 #10
3778 popje
pi_202884285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ongetwijfeld niet alle media. En er zullen best twijfelachtige dingen zijn gebeurd, maar ‘de media’ is veel te groot en verschillend om ze als een groep weg te zetten als fout.
Nee het moet natuurlijk weer genuanceerd worden, want het kan nooit gaan over 'de media' als geheel en ze zullen het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben. Sure.
pi_202884286
quote:

[..]

Ten eerste bestaat er niet zoiets als 'de media' in deze. Maar er is uiteraard geworsteld met berichtgeving (waarschijnlijk nog altijd), en 'de media' kan het sowieso nooit goed doen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 28 december 2021 @ 23:45:03 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202884305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:44 schreef popje het volgende:

[..]
Nee het moet natuurlijk weer genuanceerd worden, want het kan nooit gaan over 'de media' als geheel en ze zullen het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben. Sure.
Er is inderdaad geen 'de media'.

En wat meer nuance, niets mis mee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202884310
twitter

Mensen die zichzelf willen beschermen. Dat moeten we niet hebben, wat is dit dan weer...
zie email 27 oktober
pi_202884326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef popje het volgende:

[..]
Naar links en naar rechts. Je punt?
In Southern Sun
pi_202884330
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Oh dan legitimeert het feit dat vrijwel alle opnames onder ouderen zijn ook wel beperkende maatregelen voor hen. Of is dat dan opeens discriminatie?
I'll give you something to do
pi_202884348
quote:

[..]
Ik vind het vrij dom om een groep als geheel aan te wijzen. Alle mannen, allevrouwen, alle media, altijd en nooit. Dan vind ik nuance inderdaad meer correct.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 december 2021 @ 23:46:45 #17
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202884354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef galantis het volgende:

[..]
Oh dan legitimeert het feit dat vrijwel alle opnames onder ouderen zijn ook wel beperkende maatregelen voor hen. Of is dat dan opeens discriminatie?
Alleen als ze ook docent zijn, kennelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202884366
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Maar hun docenten, ouders, opa’s en oma’s eventueel wel. Toch?
Goed om te horen dat er vertrouwen is in de booster :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202884367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mensen die zichzelf willen beschermen. Dat moeten we niet hebben, wat is dit dan weer...
Logisch toch dat ze liever eigen kapjes uitdelen in plaats van blind vertrouwen op de kwaliteit van wat random personen meenemen?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_202884368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Deze idem.. een ziekenhuis notabene. :')
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202884371
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook?
Jazeker, ik onderstreep het ook gewoon :)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202884383
quote:

[..]
Inderdaad, sure!
In Southern Sun
pi_202884386
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Krijgen ze daar niet een kapje van henzelf ipv eigen kapjes?
Ja, zo'n papieren ding.
Prima dat ze die uitdelen hoor, daar niet van. Maar waarom zou je geen eigen, betere, mogen dragen?
zie email 27 oktober
pi_202884393
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef galantis het volgende:

[..]
Die zijn er toch ook?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202884398
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Deze idem.. een ziekenhuis notabene. :')
[ twitter ]
Dat is logisch toch?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')