SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Mijn punt is dat het feit dat 20% van de besmettingen onder jongeren net zo relevant, of eigenlijk net zo irrelevant is als dat een zij voor een superklein deel van de opnames zorgen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Jor_Dii het volgende: [..]
Wat is je punt? Andere sectoren die al 1,5 jaar getroffen worden door sluitingen zorgen ook niet voor 20% van de opnamesI'll give you something to do![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pertinente onzin maar voel je vooral vrij dat zo te denken.
Jij vindt oprecht dat de media vanaf het begin van deze crisis op een integere en verantwoordelijke manier over corona bericht?![]()
Ja joh, de media heeft er geen enkel belang bij om extra clicks te genereren door wat smeuige koppen of uitspraken te ontlokken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij vindt oprecht dat de media vanaf het begin van deze crisis op een integere en verantwoordelijke manier over corona bericht?Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Zou kunnen. Desondanks legitimeert het wat mij betreft wel de optie om scholen te sluiten vanuit het oogpunt van de pandemie (waarmee ik dus niet ontken dat het wel degelijk schadelijk kan zijn voor een deel van de leerlingen).quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef galantis het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het feit dat 20% van de besmettingen onder jongeren net zo relevant, of eigenlijk net zo irrelevant is als dat een zij voor een superklein deel van de opnames zorgen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Meer spreekbuis van het kabinet toch heel erg? Dat staat me wel het meest tegen. Had ze scherper verwacht ipv zo extreem zwak en gekleurd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij vindt oprecht dat de media vanaf het begin van deze crisis op een integere en verantwoordelijke manier over corona bericht?
En natuurlijk een hoop angst zaaien en lekker clickbait geld binnen harken.:d![]()
Ongetwijfeld niet alle media. En er zullen best twijfelachtige dingen zijn gebeurd, maar ‘de media’ is veel te groot en verschillend om ze als een groep weg te zetten als fout.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij vindt oprecht dat de media vanaf het begin van deze crisis op een integere en verantwoordelijke manier over corona bericht?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Het is niet de eerste keer dat de scholen gesloten worden. En als het bij die ene week zou blijven, soit. Maar dat er nu alweer gesproken wordt over na de kerstvakantie dicht blijven...quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou kunnen. Desondanks legitimeert het wat mij betreft wel de optie om scholen te sluiten vanuit het oogpunt van de pandemie (waarmee ik dus niet ontken dat het wel degelijk schadelijk kan zijn voor een deel van de leerlingen).Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Nu is het VK het al wat langer gewend, maar als je ergens ronkende voorpagina's hebt dan is het wel daar. Waarom reageert de regering er daar anders op?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef popje het volgende:
[..]
Ja joh, de media heeft er geen enkel belang bij om extra clicks te genereren door wat smeuige koppen of uitspraken te ontlokken.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Nee het moet natuurlijk weer genuanceerd worden, want het kan nooit gaan over 'de media' als geheel en ze zullen het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben. Sure.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld niet alle media. En er zullen best twijfelachtige dingen zijn gebeurd, maar ‘de media’ is veel te groot en verschillend om ze als een groep weg te zetten als fout.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Ten eerste bestaat er niet zoiets als 'de media' in deze. Maar er is uiteraard geworsteld met berichtgeving (waarschijnlijk nog altijd), en 'de media' kan het sowieso nooit goed doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij vindt oprecht dat de media vanaf het begin van deze crisis op een integere en verantwoordelijke manier over corona bericht?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Er is inderdaad geen 'de media'.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:44 schreef popje het volgende:
[..]
Nee het moet natuurlijk weer genuanceerd worden, want het kan nooit gaan over 'de media' als geheel en ze zullen het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben. Sure.
En wat meer nuance, niets mis mee.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
![]()
Mensen die zichzelf willen beschermen. Dat moeten we niet hebben, wat is dit dan weer...zie email 27 oktober![]()
Naar links en naar rechts. Je punt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef popje het volgende:
[..]
Ja joh, de media heeft er geen enkel belang bij om extra clicks te genereren door wat smeuige koppen of uitspraken te ontlokken.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Oh dan legitimeert het feit dat vrijwel alle opnames onder ouderen zijn ook wel beperkende maatregelen voor hen. Of is dat dan opeens discriminatie?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou kunnen. Desondanks legitimeert het wat mij betreft wel de optie om scholen te sluiten vanuit het oogpunt van de pandemie (waarmee ik dus niet ontken dat het wel degelijk schadelijk kan zijn voor een deel van de leerlingen).I'll give you something to do![]()
Ik vind het vrij dom om een groep als geheel aan te wijzen. Alle mannen, allevrouwen, alle media, altijd en nooit. Dan vind ik nuance inderdaad meer correct.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:44 schreef popje het volgende:
[..]
Nee het moet natuurlijk weer genuanceerd worden, want het kan nooit gaan over 'de media' als geheel en ze zullen het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben. Sure.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Alleen als ze ook docent zijn, kennelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef galantis het volgende:
[..]
Oh dan legitimeert het feit dat vrijwel alle opnames onder ouderen zijn ook wel beperkende maatregelen voor hen. Of is dat dan opeens discriminatie?Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Goed om te horen dat er vertrouwen is in de boosterquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar hun docenten, ouders, opa’s en oma’s eventueel wel. Toch?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Logisch toch dat ze liever eigen kapjes uitdelen in plaats van blind vertrouwen op de kwaliteit van wat random personen meenemen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mensen die zichzelf willen beschermen. Dat moeten we niet hebben, wat is dit dan weer...“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Deze idem.. een ziekenhuis notabene.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mensen die zichzelf willen beschermen. Dat moeten we niet hebben, wat is dit dan weer...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jazeker, ik onderstreep het ook gewoonquote:
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Inderdaad, sure!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:44 schreef popje het volgende:
[..]
Nee het moet natuurlijk weer genuanceerd worden, want het kan nooit gaan over 'de media' als geheel en ze zullen het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben. Sure.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ja, zo'n papieren ding.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Krijgen ze daar niet een kapje van henzelf ipv eigen kapjes?
Prima dat ze die uitdelen hoor, daar niet van. Maar waarom zou je geen eigen, betere, mogen dragen?zie email 27 oktober![]()
Die zijn er toch ook?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef galantis het volgende:
[..]
Oh dan legitimeert het feit dat vrijwel alle opnames onder ouderen zijn ook wel beperkende maatregelen voor hen. Of is dat dan opeens discriminatie?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat is logisch toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze idem.. een ziekenhuis notabene.![]()
[ twitter ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: