Goed plan.quote:
dat mag nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik steelde altijd bij de buren
Slaap lekker kerel.quote:
Als je dat denkt komt het wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat sint Petures mij wel doorlaat
Dan moet je de steeltjes wel inleveren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat sint Petures mij wel doorlaat
Die zijn allang opgedronkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je de steeltjes wel inleveren.
Die film was het debuut van veel acteurs.quote:
Dat is op mijn mobiel af en toe wel al het gevalquote:Op woensdag 29 december 2021 08:24 schreef Chanel5 het volgende:
Als de reclames nog groter worden zie je niets meer van Fok!
Ok klinkt nu ook weer niet heel handig als je nieuwe leden wil aantrekken. Maar Danny zal wel weten wat ie doetquote:Op woensdag 29 december 2021 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Mijn abbo was gisteren verlopen. Ik heb het een dagje geprobeerd. Dat is toch niet te doen
Ik vind mobiel fokken toch al niet zo prettig, maar heb ook niet altijd zin om in de achterkamer achter de computer te gaan zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok klinkt nu ook weer niet heel handig als je nieuwe leden wil aantrekken. Maar Danny zal wel weten wat ie doet![]()
Ja echt vreselijk al die advertenties ineensquote:Op woensdag 29 december 2021 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Mijn abbo was gisteren verlopen. Ik heb het een dagje geprobeerd. Dat is toch niet te doen
Ja dat hoor ik veel om me heen, vermoeidheid als bijwerking. Gelukkig maar dat je er verder niet zoveel last van hebt!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Gisteravond heel vroeg naar bed gegaan. Ik was erg moe. Zal wel door die prik komen. Maar heb er verder geen last van.
lol , dat at ik vroeger ook wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Brunchen met balkenbrei@:D.
Das mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Gisteravond heel vroeg naar bed gegaan. Ik was erg moe. Zal wel door die prik komen. Maar heb er verder geen last van.
Lekker hèquote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol , dat at ik vroeger ook wel.
Vervelend. Werd die ook ziek van de eerdere vaccinaties?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik veel om me heen, vermoeidheid als bijwerking. Gelukkig maar dat je er verder niet zoveel last van hebt!
Twee collega's van mij op werk hebben ook al de booster gehad (geen idee waarom ze er recht op hadden, want ze zijn nog erg jong) en een van hen was er ook goed ziek van geworden.
Gelukkig verder geen last. Lekker slapen als je moe bent.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Geen idee, ik ken hem verder ook niet zo goed. Maar dat laatste zou zeker kunnen, dat die collega's om die reden de booster hebben gehad. Binnen de GGD is zoiets misschien ook makkelijker te achterhalenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vervelend. Werd die ook ziek van de eerdere vaccinaties?
Op priklocaties kun je soms aan het eind van de dag een booster krijgen, als er vaccins over zijn die anders weggegooid worden. De kinderen van mijn zus (17 en 15) hebben hem ook al gehad.
Had je nog over?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Brunchen met balkenbrei@:D.
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Had je nog over?
Ik had nog andere restjes, dus nog niet aan balkenbrij toegekomen
Ik zal mijn vrouw sturenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Balkenbrij les één: Koop altijd meer dan je nodig hebt
De jumbo reclame pakte een stukje links en recht van fok! af," index" kon je nog maar net 2 letters van zienquote:Op woensdag 29 december 2021 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is op mijn mobiel af en toe wel al het geval
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De jumbo reclame pakte een stukje links en recht van fok! af," index" kon je nog maar net 2 letters van zien
Bij Jumbo krijg je gewoon net iets meerquote:Op woensdag 29 december 2021 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De jumbo reclame pakte een stukje links en recht van fok! af," index" kon je nog maar net 2 letters van zien
Bonjourquote:
Prachtig wat er allemaal op de aarde leeftquote:Op woensdag 29 december 2021 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een zee engel:
[ afbeelding ]
Dat zijn gewoon aliëns
Maakt niet uit. Mijn oliebollen mislukken sowieso.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:48 schreef chufi het volgende:
FF opletten voor de thuisbakkers de komende dagen
*nakijktquote:Op woensdag 29 december 2021 12:48 schreef chufi het volgende:
FF opletten voor de thuisbakkers de komende dagen
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"I thought I stop and have myself a brew"
*boodschappenlijstje heeft nuquote:Op woensdag 29 december 2021 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Balkenbrij les één: Koop altijd meer dan je nodig hebt
En is het wat ?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens Disney+ abo genomen. Eens kijken of dat wat is.
Staat een hoop op. Zit nu The Mandolorian te kijken.quote:
OK... niet mijn ding , maar goed .quote:Op woensdag 29 december 2021 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat een hoop op. Zit nu The Mandolorian te kijken.
Ieder zijn ding toch, zou maar saai worden anders.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... niet mijn ding , maar goed .
Zo is dat ... Nu Vierschansen kijken @mario390quote:Op woensdag 29 december 2021 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch, zou maar saai worden anders.
Vlieg zequote:Op woensdag 29 december 2021 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Nu Vierschansen kijken
Ik ookquote:
Disney+ daar ben ik zelf wel echt blij meequote:Op woensdag 29 december 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens Disney+ abo genomen. Eens kijken of dat wat is.
Quanta Costa?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Disney+ daar ben ik zelf wel echt blij meeEr staat echt heel veel op
Maar blijft het ook leuk? Zag ook zat wat ik dan weer niet zo nodig hoef te zien.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Disney+ daar ben ik zelf wel echt blij meeEr staat echt heel veel op
¤9,- per maand.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar blijft het ook leuk? Zag ook zat wat ik dan weer niet zo nodig hoef te zien.
[..]
¤9,- per maand.
Dat hangt een beetje van je smaak af wat er zoal op staatquote:Op woensdag 29 december 2021 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar blijft het ook leuk? Zag ook zat wat ik dan weer niet zo nodig hoef te zien.
Ja leuke serie.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat een hoop op. Zit nu The Mandolorian te kijken.
Wel bier, geen kip neem ik aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:25 schreef D. het volgende:
Had ik nu maar toch echt dat lijstje gemaakt, dan was ik niet alles vergeten
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
" This is the way " [ afbeelding ]
Niets van dat allesquote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel bier, geen kip neem ik aan.
Vodka en een varken... Jij bent nogal niet wat van plan !quote:Op woensdag 29 december 2021 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Niets van dat alles
Wel vodka
En varken
Ja, nu denk ik ook aan Ginaquote:Op woensdag 29 december 2021 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk.
Al denk ik dan eerder aan Gina![]()
[ afbeelding ]
Wat eten, en wat drinken, moet kunnen toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vodka en een varken... Jij bent nogal niet wat van plan !
Blijven doen... dat helptquote:
Heb verder geen idee wie het is. Een collega?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijven doen... dat helpt
Ze was ontslagen ... maar ze is er alleen maar populairder door geworden... en nu komt ze misschien terug
LOL... dan was ik nu aan het overwerkenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heb verder geen idee wie het is. Een collega?
Dus meer dan een leuk koppie en een lekkere bodyquote:Gina Carano
Gina Joy Carano is een Amerikaans actrice en voormalig MMA-vechtsportster. Carano begon haar vechtkunsten op haar 21e door zich te bekwamen in thaibokstechnieken. In augustus 2009 behoorde ze tot de beste drie in de wereld van het vrouwenvedergewicht tot 145 lb. Ze stopte in 2009, waarna ze ging acteren.
Ik heb net een post gezet over Gina (maar een andere)quote:
Mandelorian, Deadpoolquote:
Ik heb even gekeken, en heb wel wat film met haar gezienquote:Op woensdag 29 december 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL... dan was ik nu aan het overwerken
[..]
Dus meer dan een leuk koppie en een lekkere body
Die ken ik welquote:Op woensdag 29 december 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een post gezet over Gina (maar een andere)
Ik kijk die zooi niet, is het wat?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mandelorian, Deadpool
En volgens Google : Meest populaire actrice lijst, op nummer 4.
Dus.... Welke steen zit jij?
Goed is ze hè!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en heb wel wat film met haar gezien
Kennelijk vocht ze zo indrukwekkend dat ik vooral daar naar keek
De vrouw of haar oeuvre?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk die zooi niet, is het wat?
Het algemeen. Maar laat maar niet mijn dingquote:Op woensdag 29 december 2021 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De vrouw of haar oeuvre?
Deadpool is met Ryan Reynolds, misschien toch wat voor jou?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk die zooi niet, is het wat?
Ze kan iig wat, anders word je niet nummer drie van de wereld in een vechtsport.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het algemeen. Maar laat maar niet mijn ding
Oh daar hou ik ook helemaal niet van.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze kan iig wat, anders word je niet nummer drie van de wereld in een vechtsport.
Ook nog MMA gedaan.. dus die kan wel tegen een stootje![]()
Zit je te dagdromen?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook nog MMA gedaan.. dus die kan wel tegen een stootje![]()
Dat hoeft ook niet, ik laat alleen maar zien dat ze een doorzetter is en discipline heeft.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar hou ik ook helemaal niet van.
Oh ok wie zegt dat ze een leeg omhulsel is dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik laat alleen maar zien dat ze een doorzetter is en discipline heeft.
Niet alleen een leeg omhulsel.
Volgens mij dacht GoA aan andere stootjesquote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik durf tegen iedereen hier te vechten
Niemand, ik ben de reacties voorquote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok wie zegt dat ze een leeg omhulsel is dan?
Ik heb vaak ruzie met mijn lichaamquote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niemand, ik ben de reacties voor
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb vaak ruzie met mijn lichaam
Maar die Vechtsporten zijn toch meestal wel nep? Met zulke tetten zou ik de ring niet ingaanquote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niemand, ik ben de reacties voor
We moeten het samen doenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet slaan hè... hoogstens een beetje duwen en trekken!
Er zijn er meer, en heul niet nodig.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alleen voor Soury ben ik een beetje bang
Er zijn inderdaad ook nepsporten op dat gebied.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die Vechtsporten zijn toch meestal wel nep? Met zulke tetten zou ik de ring niet ingaan
Ik vind het nog steeds jammer dat je niet op de meet was.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er meer, en heul niet nodig.
Mmmm...........quote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook nepsporten op dat gebied.
Maar ik kan je verzekeren dat Thaiboksen en MMA niet nep is... full contact meppen totdat de ander neer gaat. Met of zonder goede tetten.
Ik doe eens in de zoveel tijd nog weleens een potje sparrenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook nepsporten op dat gebied.
Maar ik kan je verzekeren dat Thaiboksen en MMA niet nep is... full contact meppen totdat de ander neer gaat. Met of zonder goede tetten.
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vecht veel tegen mijn shaduw
Met de kippen?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe eens in de zoveel tijd nog weleens een potje sparren
Ik weet het .. je klikt nooit...quote:
Een volwaardige maaltijdquote:Op woensdag 29 december 2021 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Wat eten, en wat drinken, moet kunnen toch?
Het betere werkquote:Op woensdag 29 december 2021 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet het .. je klikt nooit...
Ik ook niet, ik vind er geen zak aan dat mensen elkaar in elkaar meppen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet het .. je klikt nooit...
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind er geen zak aan dat mensen elkaar in elkaar meppen.
Eens, ik spoel het zelfs door in films.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind er geen zak aan dat mensen elkaar in elkaar meppen.
Ook eens, maar dan hoef ik er nog niet naar te kijken of van te genieten.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je moet jezelf kunnen verdedigen
Dat hoeft ook niet hehequote:Op woensdag 29 december 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook eens, maar dan hoef ik er nog niet naar te kijken of van te genieten.
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar laten we het onderwerp niet uit het oog verliezen...
[ afbeelding ]
Ze mist wat organenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto is denk ik gephotoshopt. Die taille.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die foto is denk ik gephotoshopt. Die taille.
quote:
Ik hoop het voor haar. Anders heeft Soury gelijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die foto is denk ik gephotoshopt. Die taille.
Of ze zijn eruit geslagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar. Anders heeft Soury gelijk.
Gadverdammequote:Op woensdag 29 december 2021 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Niets van dat alles
Wel vodka
En varken
Mooie ogen! En de rest.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie geen problemen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is allemaal fakequote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook geen moedervlekken, sproeten, littekens, en zelfs geen rimpels.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Nee johquote:
Touchéquote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie ook geen moedervlekken, sproeten, littekens, en zelfs geen rimpels.
She’s all yours
Elk velletje is weg. Geen ellebogen geen tettenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie ook geen moedervlekken, sproeten, littekens, en zelfs geen rimpels.
She’s all yours
Wel ingewikeld in een raar gordijnquote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Touché![]()
Ok.. ik houd er over op.. maar ik vind haar wel een mooie dame.
[ afbeelding ]
Mijn velletje is ook weg.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Elk velletje is weg. Geen ellebogen geen tetten
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geen gordijn maar een douche scherm
Prachtige foto inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Hier heeft ze haar nieren en darmen gelukkig nog wel
Waarvoor?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deissy !!! Net op tijd.... De redding![]()
![]()
Dat is een jaren 70 gordijnquote:Op woensdag 29 december 2021 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Hier heeft ze haar nieren en darmen gelukkig nog wel
Ja precies heeft ze geen fotosoep voor nodig toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtige foto inderdaad
Vind ik ook eens een Dame mooi.. en dat gebeurt niet snel.. ziet iedereen haar af te zeiken.quote:
Ik weet de chronologie niet... maar ik vind haar met een paar kilootjes meer nog net zo mooi hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies heeft ze geen fotosoep voor nodig toch?
Moet jij wetenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ik ook eens een Dame mooi.. en dat gebeurt niet snel.. ziet iedereen haar af te zeiken.
Boerenkool met worst, is dat ook goed?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij toevallig rode kool met appeltjes gegeten? GOA hoort er graag over.
Als je foto's post die niet realistisch zijn mag je een bak ellende krijgenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ik ook eens een Dame mooi.. en dat gebeurt niet snel.. ziet iedereen haar af te zeiken.
Kilotjes maken soms niet uitquote:Op woensdag 29 december 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet de chronologie niet... maar ik vind haar met een paar kilootjes meer nog net zo mooi hoor
[ afbeelding ]
Kun je daar meer over vertellen?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boerenkool met worst, is dat ook goed?
Ff vragen hoor, GOA is dit ook oke voor jou?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boerenkool met worst, is dat ook goed?
Als de nood het hoogst is.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deissy !!! Net op tijd.... De redding![]()
![]()
Het was er eentje.. van de hele serie. Nou nou hoor... straffen die handel...quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je foto's post die niet realistisch zijn mag je een bak ellende krijgen
Ik mis nog wat details.. kijk, als het magere rookworst is... dan haak ik afquote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff vragen hoor, GOA is dit ook oke voor jou?
Ben ik de Helpdesk?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef Deisyy het volgende:
@:domnivoor wat is er met MyCroft aan de hand?
Als je toch al gaat MyCroften, of je even dat post van pullup waarin hij zit te huilen wilt opzoeken, ik vond hem erg goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef Deisyy het volgende:
@:domnivoor wat is er met MyCroft aan de hand?
Opgewarmd. Verse Jumbo-rookworst (wel uit de vriezer). Dawast.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je daar meer over vertellen?
Eh......ja.quote:
Tweequote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was er eentje.. van de hele serie. Nou nou hoor... straffen die handel...
Ik kom niet in het vakje waarin je je tekst moet tikken, dus niet via MyCroft, maar via FOK! zelf.quote:
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh......ja.
En jij gebruikt het toch ook regelmatig.
Oh dit is interessant, waar zoek je daar ?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom niet in het vakje waarin je je tekst moet tikken, dus niet via MyCroft, maar via FOK! zelf.
quote:
Maareh... Hoe was je vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom niet in het vakje waarin je je tekst moet tikken, dus niet via MyCroft, maar via FOK! zelf.
Rode koolquote:Op woensdag 29 december 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dit is interessant, waar zoek je daar ?
O ja, dat had ik recentelijk en nu ook weer ervaren, enige oplossing is pagina refreshen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel om bikini's foto's aan Deesquote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maareh... Hoe was je vakantie?
Normaal zou ik bikini foto's vragen... maar nu wil ik eigenlijk gewoon Caribische recepten...
Eindelijk iemand die er naar vraagt, de bikini foto's dm ik even, en verder :quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maareh... Hoe was je vakantie?
Normaal zou ik bikini foto's vragen... maar nu wil ik eigenlijk gewoon Caribische recepten...
Oh nou die is rood. Boeren is groenquote:
Leuk!!quote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er naar vraagt, de bikini foto's dm ik even, en verder :
Bonaire is![]()
Ik heb zoveel flamingo's gezien @:prisha
[ afbeelding ]
En een bosje schildpadden @:domnivoor
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie sorkelspot
[ afbeelding ]
Hier was het iets te wild
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik ook aan jullie gedacht @:40+-ers (raar dat die mention het niet doet)
[ afbeelding ]
En dit is mijn adoptie-ezeltje Lewis![]()
[ afbeelding ]
Ik refresh helemaal niks !!!!quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja, dat had ik recentelijk en nu ook weer ervaren, enige oplossing is pagina refreshen.
Lewis??quote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
bal bla bla
[ afbeelding ]
Lewis ziet er verdrietig uit. Gaat het wat uitmakenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je MOET refreshen of ik stuur je eigen kippen op je af.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik refresh helemaal niks !!!!
Wel rode kool alleen zonder appeltjesquote:Op woensdag 29 december 2021 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij toevallig rode kool met appeltjes gegeten? GOA hoort er graag over.
Ik dacht meer mishandeldquote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lewis??![]()
Is ie een beetje langzaam?
Dank voor de bikini foto's alvastquote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie sorkelspot
[ afbeelding ]
Hier was het iets te wild
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik ook aan jullie gedacht @:40+-ers (raar dat die mention het niet doet)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een klein spinnetje die door mijn moeder in de WC gemikt werd en doorgespoeld
Ik huilen, huilen huilen
Waarop mijn moeder met wat medelijden me ging proberen wijs te maken dat het spinnetje aan de andere kant van het riool vrolijk zou verder leven
* kleine pullup snikkend: Ja dat zal best, maar ik had hem zelf willen doorspoelen.
Mijn laptop heeft 10 dagen kunnen refreshenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja, dat had ik recentelijk en nu ook weer ervaren, enige oplossing is pagina refreshen.
GOA stuurt ze vast door.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel om bikini's foto's aan Dees
Boerenfatsoen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou die is rood. Boeren is groen
Wat is DLM?quote:
Wtfquote:
Ja bij mij werkt dat vakje alleen direct na de refresh. Daarna kan ik er niks meer mee net zoals jij.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft 10 dagen kunnen refreshen
[..]
GOA stuurt ze vast door.
Nee ik ben geen vrienden van je tegengekomen....(behalve de ezels)quote:Op woensdag 29 december 2021 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk!!
Vriend van mij woont er bijna.. maar die heb je vast niet gezien
Blij dat je ook aan ons gedacht hebt.
schrijver: pullup zoekwoord: huilenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
WtfDie heb je snel teruggevonden
Dat moet je zelf wetenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja bij mij werkt dat vakje alleen direct na de refresh. Daarna kan ik er niks meer mee net zoals jij.
Vooralsnog is hij niet snel, hij heeft een auto gekopt.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lewis??![]()
Is ie een beetje langzaam?
Beter zo.. want ik weet hoe je roddelt!quote:Op woensdag 29 december 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben geen vrienden van je tegengekomen....(behalve de ezels)
Ik vind dat geen reden om het uit te maken.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lewis ziet er verdrietig uit. Gaat het wat uitmaken
Nou als je ziet welke dikke kut mensen erop willen klimmen. Dat is niet normaalquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter zo.. want ik weet hoe je roddelt!
Goeie bikini foto's overigens... vooral die ene in de branding
Aaahquote:
Lewis verdient een goed levenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen reden om het uit te maken.
Die bikini pics wil ik ook graag puur uit belangstelling ik zal mijn dm in de gaten houdenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter zo.. want ik weet hoe je roddelt!
Goeie bikini foto's overigens... vooral die ene in de branding
MyCroftquote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
WtfDie heb je snel teruggevonden
Dees zegt in DM: tuurlijk!! Dus kom maar opquote:Op woensdag 29 december 2021 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Die ene bikinifoto mag ik wel delen, toch?
Ik herkende ze ook als zodanig, daarom heb ik er een foto van gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mooie foto’s @:Deisyy![]()
Je bent wel vrienden van mij tegengekomen.
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die bikini pics wil ik ook graag puur uit belangstelling ik zal mijn dm in de gaten houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Je hebt DM.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dees zegt in DM: tuurlijk!! Dus kom maar op
Op Bonaire leven 1100 ezels in het wild, die kom je daar gewoon op straat tegen, daarom wordt er regelmatig een ezeltje aangereden of raakt op een andere manier verwond. Zo'n 50 jaar geleden is er een ezelopvang opgezet om de gewonde en zieke ezeltjes een mooi leven te geven, na hun herstel komen ze in een opvang waar ze met zo'n 750 ezeltjes 60 hectare grond ter beschikking hebben, daar worden ze gevoerd en in de gaten gehouden. Deze ezeltjes zijn dus zeker niet om op te rijden.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je ziet welke dikke kut mensen erop willen klimmen. Dat is niet normaal
En gezond terug... zit je niet opgesloten op schiphol met een thermo onder je oksel?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herkende ze ook als zodanig, daarom heb ik er een foto van gemaakt.
Vresenlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Bonaire leven 1100 ezels in het wild, die kom je daar gewoon op straat tegen, daarom wordt er regelmatig een ezeltje aangereden of raakt op een andere manier verwond. Zo'n 50 jaar geleden is er een ezelopvang opgezet om de gewonde en zieke ezeltjes een mooi leven te geven, na hun herstel komen ze in een opvang waar ze met zo'n 750 ezeltjes 60 hectare grond ter beschikking hebben, daar worden ze gevoerd en in de gaten gehouden. Deze ezeltjes zijn dus zeker niet om op te rijden.
Inderdaad, omdat de ezelopvang geheel uit vrijwilligers bestaat kan je een bijdrage doen (ezeltje adopteren) om ze te helpen.quote:
Dat is dan mooi want dat gebeurd wel te vaak.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Bonaire leven 1100 ezels in het wild, die kom je daar gewoon op straat tegen, daarom wordt er regelmatig een ezeltje aangereden of raakt op een andere manier verwond. Zo'n 50 jaar geleden is er een ezelopvang opgezet om de gewonde en zieke ezeltjes een mooi leven te geven, na hun herstel komen ze in een opvang waar ze met zo'n 750 ezeltjes 60 hectare grond ter beschikking hebben, daar worden ze gevoerd en in de gaten gehouden. Deze ezeltjes zijn dus zeker niet om op te rijden.
Het lijkt zo'n klein eiland... en als je zoiets leest dan denk je oooh.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar wat niet is kan komen.....wat betreft de thermometer dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En gezond terug... zit je niet opgesloten op schiphol met een thermo onder je oksel?
Ik doe dat al jaren voor straathonden. Al vraag ik me af of het helptquote:Op woensdag 29 december 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat de ezelopvang geheel uit vrijwilligers bestaat kan je een bijdrage doen (ezeltje adopteren) om ze te helpen.
Dat blijft altijd de vraag, maar wat ik daar gezien hebt denk ik dat het wel goed komt en als je niets doet weet je zeker dat het niet helptquote:Op woensdag 29 december 2021 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat al jaren voor straathonden. Al vraag ik me af of het helpt
Ja klopt ik betaal 2 keer 15 euro voor opvang.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blijft altijd de vraag, maar wat ik daar gezien hebt denk ik dat het wel goed komt en als je niets doet weet je zeker dat het niet helpt
Vriendin van mij doet dat voor honden en katten op Cyprus, gaat er ook een maand naar toe om te helpen daar per jaar.. en op de terugweg neemt ze dan adoptiegevallen mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat al jaren voor straathonden. Al vraag ik me af of het helpt
Is niet goed ook die wilde kattenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vriendin van mij doet dat voor honden en katten op Cyprus, gaat er ook een maand naar toe om te helpen daar per jaar.. en op de terugweg neemt ze dan adoptiegevallen mee.
Ik vind het lief en mooi... maar zeg weleens tegen haar: We hebben hier ook propvolle asielen..
Maar dat word niet gewaardeerd
Ik heb je hier wel een paar keer voorbij zien lopenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blijft altijd de vraag, maar wat ik daar gezien hebt denk ik dat het wel goed komt en als je niets doet weet je zeker dat het niet helpt
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt ik betaal 2 keer 15 euro voor opvang.
Ik twijfel wel eens. Je kan misschien een hond redden die naar de rescue gaan maar in China worden honden gemarteld voordat ze de pan in gaan. Het is me wat dubbelquote:Op woensdag 29 december 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vriendin van mij doet dat voor honden en katten op Cyprus, gaat er ook een maand naar toe om te helpen daar per jaar.. en op de terugweg neemt ze dan adoptiegevallen mee.
Ik vind het lief en mooi... maar zeg weleens tegen haar: We hebben hier ook propvolle asielen..
Maar dat word niet gewaardeerd
Ja, snap je wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens. Je kan misschien een hond redden die naar de rescue gaan maar in China worden honden gemarteld voordat ze de pan in gaan. Het is me wat dubbel
Dat is dat strand waar je vrienden ook zatenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb je hier wel een paar keer voorbij zien lopen![]()
https://www.skylinewebcam(...)lendijk/bonaire.html
Ja, hij surft graag. Heel af en toe sturen we een appje en zwaait hij ff op de cam.. maar dat nieuwtje is er ondertussen wel af.. al blijft het grappig dat het kan.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dat strand waar je vrienden ook zaten
Beetjes is toch geen werkwoord?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is eigenlijk het stamwoord van "beetjes"
Beet ?
Was het maar waar idd. Ik eet ook bewust minder vlees maar zonder kan ik echt nietquote:Op woensdag 29 december 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, snap je wel.
Maar je doet iets goeds
Je kunt niet de hele wereld redden, maar alle beetjes helpen en je maakt een verschil !
Nee dat niet nee... maar zonder "je" of "tje" hou je iets raars overquote:
Aan het beeld te zien had ik een plekje vlak voor de camera, maar die staat gelukkig niet op het strandquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, hij surft graag. Heel af en toe sturen we een appje en zwaait hij ff op de cam.. maar dat nieuwtje is er ondertussen wel af.. al blijft het grappig dat het kan.
Bewust is goed genoeg. We zijn geen konijnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar idd. Ik eet ook bewust minder vlees maar zonder kan ik echt nietAl koop ik wel liever duurder vlees van een slager met scharrel vlees. Een HEMA worst blijft toch wel in het menu
Die lust ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bewust is goed genoeg. We zijn geen konijnen.
Niet in beeld??quote:Op woensdag 29 december 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan het beeld te zien had ik een plekje vlak voor de camera, maar die staat gelukkig niet op het strand
Leuk plekje om een paar uurtjes te bivakkeren als je niet surft.
Ik welquote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bewust is goed genoeg. We zijn geen konijnen.
Ik ben een shapeshifterquote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom je bang bent voor Soury
Ik ben gekker op je kippen dan op jouquote:
Die wil je zeker doodvermoorden !!!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gekker op je kippen dan op jou
Nou als de tijd daar is kan ik er wel wat lekkers van makenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die wil je zeker doodvermoorden !!!
Als de tijd daar is kun je ze alleen nog stoven.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als de tijd daar is kan ik er wel wat lekkers van maken
Ik ben snellerquote:Op woensdag 29 december 2021 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de tijd daar is kun je ze alleen nog stoven.
Kom maar proberenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als de tijd daar is kan ik er wel wat lekkers van maken
Hoe hoog is dat dak?quote:
Dat is wel de oplossing voor allesquote:Op woensdag 29 december 2021 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de tijd daar is kun je ze alleen nog stoven.
Okquote:Op woensdag 29 december 2021 19:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb je spiderman skills voor nodig
Die maakt een heksenketel dat is niet voor consumptiequote:Op woensdag 29 december 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel de oplossing voor alles
Drakin had daar laatst een soort extreme variant van.. je gooit er gewoon iedere dag de restjes in ofzo.
Toverdrankquote:Op woensdag 29 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die maakt een heksenketel dat is niet voor consumptie
< Durft dat wel aan, sterke maag.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die maakt een heksenketel dat is niet voor consumptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |