Goed plan.quote:
dat mag nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik steelde altijd bij de buren
Slaap lekker kerel.quote:
Als je dat denkt komt het wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat sint Petures mij wel doorlaat
Dan moet je de steeltjes wel inleveren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat sint Petures mij wel doorlaat
Die zijn allang opgedronkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je de steeltjes wel inleveren.
Die film was het debuut van veel acteurs.quote:
Dat is op mijn mobiel af en toe wel al het gevalquote:Op woensdag 29 december 2021 08:24 schreef Chanel5 het volgende:
Als de reclames nog groter worden zie je niets meer van Fok!
Ok klinkt nu ook weer niet heel handig als je nieuwe leden wil aantrekken. Maar Danny zal wel weten wat ie doetquote:Op woensdag 29 december 2021 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Mijn abbo was gisteren verlopen. Ik heb het een dagje geprobeerd. Dat is toch niet te doen
Ik vind mobiel fokken toch al niet zo prettig, maar heb ook niet altijd zin om in de achterkamer achter de computer te gaan zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok klinkt nu ook weer niet heel handig als je nieuwe leden wil aantrekken. Maar Danny zal wel weten wat ie doet![]()
Ja echt vreselijk al die advertenties ineensquote:Op woensdag 29 december 2021 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Mijn abbo was gisteren verlopen. Ik heb het een dagje geprobeerd. Dat is toch niet te doen
Ja dat hoor ik veel om me heen, vermoeidheid als bijwerking. Gelukkig maar dat je er verder niet zoveel last van hebt!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Gisteravond heel vroeg naar bed gegaan. Ik was erg moe. Zal wel door die prik komen. Maar heb er verder geen last van.
lol , dat at ik vroeger ook wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Brunchen met balkenbrei@:D.
Das mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Gisteravond heel vroeg naar bed gegaan. Ik was erg moe. Zal wel door die prik komen. Maar heb er verder geen last van.
Lekker hèquote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol , dat at ik vroeger ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |