Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tot 3.39u, dan klapt de server er weer uit wegens de achterlijke backup-tijden.
@Scorpion_17 natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een vraag dan. Wie is de bekendste FOK!ker die jullie in het echt hebben ontmoet?
nieuwe metallica heeft daar erg veel last van, dat ze er maar geen einde aan kunnen breien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goed nummer maar mag nu wel weer naar de volgende
De grote @Momo heb ik ook al meermaals ontmoet inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Noobie misschien? Lastige vraag. Momo is ook wel aardig bekend toch? Ze modt goed in COR.
Genee is echt een vreselijke vent, ooit stage gelopen bij Canal+ waar hij toen nog een jong broekie was, maar toen al zo verschrikkelijk arrogantquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De reden dat ik zo zuur over hem ben is heel simpel.
Hoi Wilfred, hallo, ik ben Arnie!
- Hoi Arno, voor mij graag heet water in mijn waterfles, hier.
Vind ik ook lastig hoor. Maar dit is wie ik ontmoet heb:quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Noobie misschien? Lastige vraag. Momo is ook wel aardig bekend toch? Ze modt goed in COR.
Deze clubquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van FOK! zou je graag wíllen ontmoeten?
Alle veelposters in deze reeksquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Festivalmeet met @Gretzl en @Scorpion _17 lijkt me wel gezellig:)quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch is Hardwired gewoon een dijk van een plaatquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nieuwe metallica heeft daar erg veel last van, dat ze er maar geen einde aan kunnen breien.
Ik ook, welterusten en tot morgen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef Isorden het volgende:
Ik ga maffen mensen, het was weer een genoegen en tot morgen
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef Isorden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef Isorden het volgende:
slaap zequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef Isorden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |