Haha, beetje wel. Geen man die zelf voorstelt om even een selfie te nemen. Of echt zit te wachten op smalltalk met z'n fansquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is hij ook zo sikkeneurig in het echt?
Hij is één geworden met de muziek. Kumbayaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef Zorro het volgende:
Ik had nooit verwacht dit te zullen zeggen, maar ik vind Giel een van de beteren dit jaar
Die kan gewoon anno 2021 niet meer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef ok01 het volgende:
De enige dj die ik echt slecht trek is van Inkel
Ja dit. En hij is gewoon wat op de achtergrond (of hij houd zich in) maar hij doet het dikke primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Giel is blij dat hij uit de kelder van de radiotijden mocht kruipen. Dat enthousiasme straalt er wel vanaf.
Oh lol, ik heb alleen ooit eens Piet Paulusma op een afstandje zien staan. En Peter R. de Vries reed ons ooit eens voorbij op de snelweg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Henk Westbroek en Coen Swijnenberg. Beiden waren klanten van mij. Westbroek zelfs nog een paar maanden terug.
Oh en ik zat een keer tegenover Herman vd Zandt in de trein naar Hilversum. En naast Valerio Zeno in een café in Utrecht. En liep een keer langs Ibrahim Affellay op een terrasje. Tom Dumoulin op de fiets in de Ardennen. Arjen Lubach op straat. Geraldine Kemper op Tinder.
En ik skeelerde vroeger tegen Patrick Roest. Ken ook z'n zus.
He bah!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef ok01 het volgende:
Klopt. Blijft een held, maar t is cringy.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef ok01 het volgende:
Hij past meer bij radio 5quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kan gewoon anno 2021 niet meer.
Denk dat ie in een regulier programma nog meevalt, maar voor lijstjesradio is hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kan gewoon anno 2021 niet meer.
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik kap er voor nu ook mee![]()
Veel plezier en slaap lekker straks
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
| Forum Opties | |