quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het huis wat er stond wat Guus afgebroken heeft. En wat hij er dan heeft neergezet.
Ik ga al...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen die hier op haat kan lekker weg.
Het is gewoon een hype om te haten op Nickleback. Miljoenmiljard bands die vele vele vele malen slechter zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen die hier op haat kan lekker weg.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Eightyone het volgende:
Laat grunge jarenlang verwateren, en je eindigt met dit.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier had ook Schnappi De Kleine Krokodil kunnen staan.
En ons huwelijk dan, gaan we echt breken ?quote:
Is dat Nicholas Cage met spaghetti haar ?quote:
Dat lijkt mij jammer genoeg waarschijnlijker ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dit uur..... NIET gehoord want hij stond op mutequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is gewoon een hype om te haten op Nickleback. Miljoenmiljard bands die vele vele vele malen slechter zijn.
waar staat die eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is echt strak en leuk, wat je zegt, is "stoer". Heb ze 2xz live gezien, niks mis mee en leuke liedjes.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is gewoon een hype om te haten op Nickleback. Miljoenmiljard bands die vele vele vele malen slechter zijn.
Die ken ik dus eigenlijk alleen van naam.quote:
Ok, ik geef het nog een kansquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En ons huwelijk dan, gaan we echt breken ?
We kunnen dit <3quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok, ik geef het nog een kans
Moet goedkomen dit
Heeft ie geVan Inkeld?quote:
Godverquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al besproken
1 seconde daarvoor
Ik vond dat echt een leuk stel samenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |