Sweet Victory slapt anders welquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens is Nickelodeonback de slechtste band op aarde, met hun Spongebobrock.
Nee, voor Spongebobrock moet je bij David Glen Eisley zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens is Nickelodeonback de slechtste band op aarde, met hun Spongebobrock.
Nee dat scheelt. Wat ik heb gekocht was al een vierkante blokkendoos. Ik ben tot nu toe alleen aan de binnenkant bezig geweestquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet zo bezig bent geweest
Mijn laptop is wat traag en dan duurt het even voor ik weet dat ik lapo hebquote:
Maar of deze heren de Sint moeten troosten...die heeft toch zijn grenzen, denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Fred_B het volgende:
Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het huis wat er stond wat Guus afgebroken heeft. En wat hij er dan heeft neergezet.
Ik ga al...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen die hier op haat kan lekker weg.
Het is gewoon een hype om te haten op Nickleback. Miljoenmiljard bands die vele vele vele malen slechter zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen die hier op haat kan lekker weg.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Eightyone het volgende:
Laat grunge jarenlang verwateren, en je eindigt met dit.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier had ook Schnappi De Kleine Krokodil kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |