TMF natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was MTV nog een muziekzender.
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die midden in de nacht is
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef Berkery het volgende:
[..]die is pas erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik kan echt genieten van dat nummer. Volgend jaar eigenlijk op stemmenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja mooi nummer, bijzondere sfeer geeft dat lied.
Kan dat altijd zo lekker meefluitenquote:
Zorro z'n masker zit voor z'n oren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, check dit dan @:Rellende_Rotscholier
*hadquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Phil heeft zo'n waanzinnig fijne stem.
Jaa volgend jaar op stemmenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah daar was ik dit jaar vergeten op te stemmen maar die is goed
Grapjas.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zes, vanaf Uriah Heep.
Tot die tijd is het behelpen met enkel deze.
Prodigy en Gorillas is walgelijk, de rest is mwaah..
misschien bij Sylvanaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze bij Toute Fabienne langs zou komen.
Speak for yourselfquote:
Helaas wel ja en was toch weer 100 euro. Goede keuze, denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef AgeEll het volgende:
[..]
beelden op Youtube laten ook wel een hele fragiele Phil zien hoor. Durfde het ook niet aan.
Die wil ik nog wel eens live zien!quote:
Oh en Dixy Dex ken ik niet, maar aangezien het ook nog eens een Nederlandse titel heeft dan klinkt dat weinig bemoedigend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, check dit dan @:Rellende_Rotscholier
Het was mijn beurt om over deze taalfout te beginnenquote:
Bij de Prodigy welquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zorro z'n masker zit voor z'n oren.
Sorryquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was mijn beurt om over deze taalfout te beginnen
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
moet wel eerlijk bekennen dat ik deze wel vaak meezong na 15 pils in de kroeg
Ik denk stiekem heel veel mensenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef 4-elements het volgende:
Een van de nummers die van begin tot einde kan nazingen. Bij voorbaat sorry.
Geen idee, ik ken er verder niks vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens live zien!
quote:
Oja?quote:
met genoeg alcohol ga ik alles wel meezingenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
Kwam zelden in gelegenheden waar dit langskwamquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |