Niet op te vragen via WOB?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:59 schreef ludovico het volgende: [..] Die zul je moeten specificeren naar vaccinatiestatus. Allemaal maar info die niet openbaar is.
Of de 3e 4e of 5equote:Op dinsdag 28 december 2021 21:59 schreef Wantie het volgende: [..] Dan krijgt de tweede booster de schuld
![]()
In het buitenland zijn er dus statistiekjes, is ooit gedeeld in het vertrouwde BNW COVID1984 topic, van 50% non-covid excess deaths in 2021 vs 2020 voor jongens tussen 15-19.quote:
Ja, ik zag ook al dat lijkwagens verdekt werden opgesteld in de buurt van vaccinatielocaties...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
In het buitenland zijn er dus statistiekjes, is ooit gedeeld in het vertrouwde BNW COVID1984 topic, van 50% non-covid excess deaths in 2021 vs 2020 voor jongens tussen 15-19.
En in Nederland zelf weten we dat de oversterfte onder de 65 in 2020 minder dan 1% was terwijl dat in vaccinatiejaar 2021 ging oplopen vanaf het moment van vaccineren.. En begin november op 4% stond.
Het is alleen zo jammer voor jouw narratief dat het ten eerste niet kunt aantonen dat het allemaal gevaccineerden zijn, 2 dat je zou verwachten dat je hetzelfde zou zien in andere landen met hoge vaccinatiegraad. Wat niet zo isquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:01 schreef ludovico het volgende:
Doet er niet toe of het de enige parameter is, als, naar leeftijd gegroepeerd, er oversterfte ontstaat bij de gevaccineerde groep, terwijl die pr vaccinatie gelijk zouden lopen, heb je een bloedovergoten red flag voor je neus van heb ik jou daar.
Zoveel 15-19 jarigen overlijden niet per jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook al dat lijkwagens verdekt werden opgesteld in de buurt van vaccinatielocaties...
1: Geef die data dan vrij, kunnen we ermee aan de slag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer voor jouw narratief dat het ten eerste niet kunt aantonen dat het allemaal gevaccineerden zijn zijn, 2 dat je zou verwachten dat je hetzelfde zou zien in andere landen met hoge vaccinatiegraad. Wat niet zo is
'we'quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
1: Geef die data dan vrij, kunnen we ermee aan de slag.
2: Jij zegt dat het niet in andere landen is, ik heb geen idee.
je hebt dus geen data en schiet als in een reflex richting vaccinatie...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
1: Geef die data dan vrij, kunnen we ermee aan de slag.
Heb ik met je gedeeld.quote:2: Jij zegt dat het niet in andere landen is, ik heb geen idee.
En wat doe jij voor werk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'we'
Dit is vast weer zo'n vriend die 'zelf onderzoek doet' omdat hij wat linkjes rondklinkt
Internetvirologen, heerlijk
Er is data van oversterfte, die insteekt vanaf moment van vaccinatie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:10 schreef devlinmr het volgende:
je hebt dus geen data en schiet als in een reflex richting vaccinatie...
Ehh, nee.quote:
in Nederland. In Noort ondersterfte in Portugal ook etc. Als je een punt zou hebben zou je overal hetzelfde zien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is data van oversterfte, die insteekt vanaf moment van vaccinatie.
oh? Myocarditis komt niet voor bij of na covid? Hartproblemen na covid ook niet? Wat zijn de lange termijn effecten van covid?quote:En we weten dat 2021 met vaccins is en 2020 zonder, en 2021 minder covid sterfte heeft dan 2020... Dus dat kunnen we niet verklaren met Covid.
Vreemd ja.. vaccinatie als eerste kandidaat.. neequote:Dat is vreemd non? En de oversterfte zit ook in de niet risicogroep van Covid, hmmmmm red flags, me dunkt.
Je had een linkje gedeeld van 2020.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef devlinmr het volgende:
in Nederland. In Noort ondersterfte in Portugal ook etc. Als je een punt zou hebben zou je overal hetzelfde zien.
Het zal best voorkomen alleen niet een factor 7 meer dan normaal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef devlinmr het volgende:
oh? Myocarditis komt niet voor bij of na covid? Hartproblemen na covid ook niet? Wat zijn de lange termijn effecten van covid?
Jawelquote:
Nee 6 ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zal best voorkomen alleen niet een factor 7 meer dan normaal.
Oh, wist niet dat dat de maximum leeftijd voor vaccinatie was..quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zoveel 15-19 jarigen overlijden niet per jaar.
Dit vergelijkt geen 2020 met 2021, of pre/na vaccinaties.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jawel
Hier nog een x
Update cumulatieve oversterfte per 100 duizend in Europa incl. de VS. Vooral Midden/Oost-Europa relatief hoog. Zweden lager dan Nederland, Duitsland nog lager. Finland, IJsland, Cyprus, Denemarken veel lager. Ondersterfte in Noorwegen. @:hippopedoid
https://t.co/PWLzAh7nmf https://t.co/goIVpi830E
Ken genoeg ziekteverwekkers die op langere termijn, tot wel decennia's na herstel, voor problemen kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zal best voorkomen alleen niet een factor 7 meer dan normaal.
Geen idee wat de lange termijn effecten zijn van Covid, ik heb er alle vertrouwen in dat je lijf dat virus wegwerkt en herstelt tenzij er iets bijzonders aan de hand was.
Verder kijken dan je neusquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit vergelijkt geen 2020 met 2021, of pre/na vaccinaties.
Ieder jaar worden mensen ziek met griepachtige symptomen, niks nieuws onder de zon, daarnaast heeft Covid verschillende broertjes gehad zoals MERS en SARS. Coronavirussen zijn ook niet nieuw.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ken genoeg ziekteverwekkers die op langere termijn, tot wel decennia's na herstel, voor problemen kunnen zorgen.
Zelfs de dood.
Covid is een nieuwe ziekte, waarvan we nog niet alles weten, zeker niet wat het op langere termijn doet met je lichaam.
Waar komt dat vertrouwen vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |