Deze.quote:
Volbeat is een parodie op een rockband.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik wel, Volbeat maakt tenminste nog stevigere rock. Die festivalbandjes hebben vaak toch behoorlijk 'softe' rock.
Oh ja die was ik vergetenquote:
Als we het dan toch over Black hebben.quote:
Ja die is algemeen bekendquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als we het dan toch over Black hebben.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volbeat is een parodie op een rockband.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
843 Son Of A Preacher Man Dusty Springfield
842 Jungleland Bruce Springsteen
841 Love Hurts Nazareth
840 Tinseltown In The Rain The Blue Nile
839 The Man Who Can't Be Moved The Script
838 Homeward Bound Simon & Garfunkel
837 Eye Of The Tiger Survivor
836 So Long Fischer-Z
835 I Will Survive Gloria Gaynor![]()
834 Lavender Marillion
833 When The Sun Goes Down Arctic Monkeys
832 Lust For Life Iggy Pop
@:skysherrif jouw lijstje ook graag bitte
dacht dat dat mens al lang RIP wasquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef essnhills het volgende:
Pff, ik kijk ff snel op nu.nl, zie ik bij Net binnen "Actrice Betty White (99)..." "vermijdt groene dingen in haar dieet"...
Love hurts gaat zo:quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
841 Love Hurts Nazareth
836 So Long Fischer-Z
834 Lavender Marillion
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga voetbal kijken, dus ik kan Emmely's schoonheid niet meer zien
nu weet ze het geheidquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Love hurts gaat zo:
Love hurts
Love hurts
Love hurts
..
lekker gewerkt pikquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
841 Love Hurts Nazareth
836 So Long Fischer-Z
834 Lavender Marillion
oh ik ga niet hoor, ik switch gewoon naar radioquote:
Clickbait. Zo doorzichtigquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef essnhills het volgende:
Pff, ik kijk ff snel op nu.nl, zie ik bij Net binnen "Actrice Betty White (99)..." "vermijdt groene dingen in haar dieet"...
Ik denk, ik ben ook eens behulpzaamquote:
Topspul.quote:
Wie the f is dat uberhaupt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef essnhills het volgende:
doe je goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk, ik ben ook eens behulpzaam
Ah dat zijn de diepere tekstenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Love hurts gaat zo:
Love hurts
Love hurts
Love hurts
..
die dommige uit golden girlsquote:
nee ze is een beetje stukquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Dusty spring niet meer door het veld
Dat spul is hier (België) niet meer te vinden nadat de Wibra failliet gingquote:
Golden Girls!quote:
Een actrice van bij 100quote:
Hier heb je wel veel aan hè?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dat zijn de diepere teksten
Is Em stiekem je oma?quote:
Hier ben ik nu benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:06 schreef skysherrif het volgende:
834 Lavender Marillion![]()
@:limoentjuh
Ken ik dit?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef Isorden het volgende:
7 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
15 Deep Purple - Child In Time
28 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
29 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
36 Dire Straits - Telegraph Road
47 Supertramp - School
50 The Rolling Stones - Paint It Black
57 Queen - Don't Stop Me Now
68 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
70 Paolo Nutini - Iron Sky
75 Floor Jansen & Henk Poort - Phantom Of The Opera
77 Fleetwood Mac - The Chain
108 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
119 David Bowie - Space Oddity
134 Muse - Knights Of Cydonia
177 Elton John - Rocket Man
187 Pearl Jam - Jeremy
189 Iron Maiden - Fear Of The Dark
216 Golden Earrings - Just A Little Bit Of Peace In My Heart
220 Foo Fighters - Everlong
339 Neil Young - Old Man
364 Cuby & the Blizzards - Window Of My Eyes
383 The Who - Baba O'Riley
384 Lynyrd Skynyrd - Freebird
408 The Alan Parsons Project - Eye In The Sky
416 Meat Loaf - Bat Out Of Hell
613 Oasis - Champagne Supernova
711 Al Stewart - Year Of The Cat
842 Bruce Springsteen - Jungleland
932 Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1101 Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme
1379 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1670 Van Halen - Panama
1698 Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields
- Black Sabbath - War Pigs
Dat zijn alle nummers van hem tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
dit is toch dat nummer van broes dat maar niet wil eindigen?
dit kun je bij elke Broes op zich wel zeggen.quote:
U heeft smaakquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef Isorden het volgende:
7 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
15 Deep Purple - Child In Time
28 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
29 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
36 Dire Straits - Telegraph Road
47 Supertramp - School
50 The Rolling Stones - Paint It Black
57 Queen - Don't Stop Me Now
68 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
70 Paolo Nutini - Iron Sky
75 Floor Jansen & Henk Poort - Phantom Of The Opera
77 Fleetwood Mac - The Chain
108 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
119 David Bowie - Space Oddity
134 Muse - Knights Of Cydonia
177 Elton John - Rocket Man
187 Pearl Jam - Jeremy
189 Iron Maiden - Fear Of The Dark
216 Golden Earrings - Just A Little Bit Of Peace In My Heart
220 Foo Fighters - Everlong
339 Neil Young - Old Man
364 Cuby & the Blizzards - Window Of My Eyes
383 The Who - Baba O'Riley
384 Lynyrd Skynyrd - Freebird
408 The Alan Parsons Project - Eye In The Sky
416 Meat Loaf - Bat Out Of Hell
613 Oasis - Champagne Supernova
711 Al Stewart - Year Of The Cat
842 Bruce Springsteen - Jungleland
932 Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1101 Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme
1379 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1670 Van Halen - Panama
1698 Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields
- Black Sabbath - War Pigs
Zijn 2 soorten mensen toch? mensen die van The Boss houden en mensen die hem nog nooit live hebben gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is echt 9 minuten lang genot. Als je dit live hebt gezien en nog niet van The Boss houdt dan ben je of doof of reddeloos verloren
Ik heb van mijn werk geen kerstpakket gekregen. Want dat vindt de directeur ouderwetsquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er zat nog zeewierchips in mijn kerstpakket. Die moet er ook maar aan geloven.
Waarom moet het altijd zo moeilijk in kerstpakketten
Ach het is allemaal zelfde manquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, joh, dit is een van de betere van Broes
die doneert het geld liever 'elders'quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van mijn werk geen kerstpakket gekregen. Want dat vindt de directeur ouderwets
Gisteren wel, rest van de dagen is het ook net niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgelopen dagen viel dat toch reuze mee?
quote:
Een zak Lays Naturel is ook maar zo zo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er zat nog zeewierchips in mijn kerstpakket. Die moet er ook maar aan geloven.
Waarom moet het altijd zo moeilijk in kerstpakketten
Anders had ze ook wel Betty Green geheten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef essnhills het volgende:
zie ik bij Net binnen "Actrice Betty White (99)..." "vermijdt groene dingen in haar dieet"...
Mijn moeder kan iets kiezen op een website. Tegoedbon voor lokale bakker ofzo, of een rondvaart ergens. Op zich wel geinig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van mijn werk geen kerstpakket gekregen. Want dat vindt de directeur ouderwets
Amen!quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach het is allemaal zelfde man
Mompel mompel mompel mompel, pingeltje hier, pingeltje daar.
The Boss nog nooit live gezien hebben, ben je überhaupt reddeloos verlorenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is echt 9 minuten lang genot. Als je dit live hebt gezien en nog niet van The Boss houdt dan ben je of doof of reddeloos verloren
Hier zit een functie elders grap inquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die doneert het geld liever 'elders'
Je directeur is zelf ouderwets.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
matiger dan Caroline kan nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gisteren wel, rest van de dagen is het ook net niet.
Niet dat het wat uitmaakt, maar viel mij gewoon op
Ja beter spicen ze het een beetje up en doen ze paprikaquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een zak Lays Naturel is ook maar zo zo.
Ik las uitvaartquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder kan iets kiezen op een website. Tegoedbon voor lokale bakker ofzo, of een rondvaart ergens. Op zich wel geinig.
Ik vind de meeste nummers van Broes overbodig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Mensen die dit een overbodige Bruce vinden 🤨
Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Anders had ze ook wel Betty Green geheten.
elders als in z'n eigen rekeningquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier zit een functie elders grap in
Was alweer bang dat ik door drank en slaaptekort iets raars had getypt.quote:
Ja dat snap ik ook niet zo goed, welke Bruce is dan niet overbodig?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Staat nog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Bruce is live de beste artiest die er bestaat.
Inderdaad. Er is best veel overbodig, maar dit liedje is echt wel.. briljant.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef laxus13 het volgende:
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beter spicen ze het een beetje up en doen ze paprika
Amen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Bruce is live de beste artiest die er bestaat.
Had er van mij sowieso niet 1 in gehoevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed, welke Bruce is dan niet overbodig?
ik zie d'r tijdens ontbijt alleen maar met een hoodie aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die mis ik steeds, dus geen idee
Paprikachipsquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.
Zoveel beterquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd steeds minder chips. Doe mij maar borrelnoten.
Laatste keer op het Malieveld speelde Clarence zn neefje Sax geloof ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Amen.
1x gelukkig nog met Clarence kunnen zien
Meeting across the River. Maar die is in het water gevallen een jaar of 3 geleden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze het nog wel leuk. Toen deden ze een digitale Kerstmarkt. Maar dan met Thanksgiving. Want dan is het standaard Kerstpakket en dus niet ouderwets. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg vvv bonnen als kerstpakket. Beetje onpersoonlijk, maar wel handig dat de keuze reuze is met wat je ermee kan doen
Ik vind er gewoon niet zo veel aan. Dat kan toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is er niet meer hequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meeting across the River. Maar die is in het water gevallen een jaar of 3 geleden.
ik heb nog wat emmentaler kaaschips staanquote:
Chipsquote:
Op zich is t houden bij 1 haatreactie ook gewoon prima als je t niks vindt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Snap wel waarom hij het Jungleland heeft genoemd. Geen doorkomen aan.
Die belanden bij mij altijd ergens onder de besteklade en kom ze dan pas weer tegen als ze al niet meer geldig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg vvv bonnen als kerstpakket. Beetje onpersoonlijk, maar wel handig dat de keuze reuze is met wat je ermee kan doen
Dan moeten er wel dingen open zijn op zich…quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Poppejans het volgende:
nicequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb nog wat emmentaler kaaschips staan
Oh dat is nog wel leuk, dat ze er iets omheen bij deden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze het nog wel leuk. Toen deden ze een digitale Kerstmarkt. Maar dan met Thanksgiving. Want dan is het standaard Kerstpakket en dus niet ouderwets. Ofzo.
Eigenlijk kan dat niet neequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon niet zo veel aan. Dat kan toch?
t Is natuurlijk wel 9 minuten, dus op zich mag 2x ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op zich is t houden bij 1 haatreactie ook gewoon prima als je t niks vindt.
Tjilp tjilp.quote:
Als een Rumblequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Fred_B het volgende:
In Nederland is dit populair, maar ik vraag me af hoe dit in de Jungleland.
Met dt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Fred_B het volgende:
In Nederland is dit populair, maar ik vraag me af hoe dit in de Jungleland.
Ja. Nu hadden we eerder iets heel kleins gekregen. Dus vraag me af of we nog wat bij nieuwjaar krijgen ofzo. Anders is het wel heel karigquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel leuk, dat ze er iets omheen bij deden.
Nummer is 9 minuten lang hoor ik net, dan lukt het niet met een reactie hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op zich is t houden bij 1 haatreactie ook gewoon prima als je t niks vindt.
Goeie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Snap wel waarom hij het Jungleland heeft genoemd. Geen doorkomen aan.
En Steve van Zandt zit in The Sopranosquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Veel mensen hier zullen Nils Lofgren niet kennen denk ik? zit in Bruce zijn E-Street Band. Maar speelt ook al sinds begin jaren 70 mee op albums van Neil Young
quote:
Helemaal waar, kan er nu nog niet mee wat ik wou doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moeten er wel dingen open zijn op zich…
Ik dacht dat je alleen woonde?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:14 schreef Isorden het volgende:
Kijk, dit is luxe... er word momenteel gewoon whisky voor me ingeschonken
Terecht géén koppelteken naquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was alweer bang dat ik door drank en slaaptekort iets raars had getypt.
quote:drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |