SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Ja dat onderzoeken we in Nederland niet. Het lijkt wel of we ons willen beroepen op 'we weten het niet.'quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:30 schreef DonDruiper het volgende:
Is er al data bekend over het ziektebeeld van Omikron in de ziekenhuizen?
Liggen ze korter of langer? Meer of minder dagopnames? Langer of korter op de IC?Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Doe eens niet zo vreemd, omicron is nog te kort aanwezig hier om daar iets over te kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:34 schreef popje het volgende:
[..]
Ja dat onderzoeken we in Nederland niet. Het lijkt wel of we ons willen beroepen op 'we weten het niet.'![]()
Ja ok, weinig protest, dat is me duidelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
China? Die blijven gewoon zero covid doen. Die hebben geen exit strategie nodig en er is niemand die daar kritiek op kan of gaat leveren in China. Doe je dat wel dan heb je een groot probleem.
China kan en doet gewoon wat het zelf nodig acht, al is dat een stad compleet afsluiten.
Maar dat is economisch toch niet vol te houden?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
hier gedraagt het virus zich anders in zuid afrika, uk en denemarken natuurlijk...........quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vreemd, omicron is nog te kort aanwezig hier om daar iets over te kunnen zeggen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Was van Gerwen niet gevaccineerd?
Had hij geen boosterprik?
Waarom stellen ze die vraag nooit aan dit soort gasten.....
Of werkt vaccinatie nietJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Wordt er gesampled in ziekenhuizen of we een delta of omicron patient hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vreemd, omicron is nog te kort aanwezig hier om daar iets over te kunnen zeggen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
In een land wat de volledige controle heeft, in handen van een partij die ook de volledige controle over de medie heeft, over de gehele economie kan dat makkelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ok, weinig protest, dat is me duidelijk.
Maar dat is economisch toch niet vol te houden?![]()
ligt hij in het ziekenhuis dan ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Was van Gerwen niet gevaccineerd?
Had hij geen boosterprik?
Waarom stellen ze die vraag nooit aan dit soort gasten.....
Of werkt vaccinatie nietwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
We onderzoeken uberhaupt bijna geen monsters. In Denemarken sequencen ze bijna elke sample en kunnen ze het koppelen aan vaccinatiegraad en informatie over ziekenhuisopnames. Dat doen we in NL niet. Dat zouden we wel kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vreemd, omicron is nog te kort aanwezig hier om daar iets over te kunnen zeggen.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Lijkt me een gaaf land om de Olympische Spelen te laten organiseren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In een land wat de volledige controle heeft, in handen van een partij die ook de volledige controle over de medie heeft, over de gehele economie kan dat makkelijk.![]()
Voorlopig schieten de cijfers in het VK qua ziekenhuisopnames door het dak dus zeg het maar, bijna 1100 in een dag erbij en een record aantal nieuwe gevallen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hier gedraagt het virus zich anders in zuid afrika, uk en denemarken natuurlijk...........![]()
Maar met wat voor ziektebeeld?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voorlopig schieten de cijfers in het VK qua ziekenhuisopnames door het dak dus zeg het maar, bijna 1100 in een dag erbij en een record aantal nieuwe gevallen.
Een zere keel of ademnood?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Maar in het VK is alles open. Hier niks.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voorlopig schieten de cijfers in het VK qua ziekenhuisopnames door het dak dus zeg het maar, bijna 1100 in een dag erbij en een record aantal nieuwe gevallen.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Ach, ieder nadeel heeft ook zo zijn voordeelquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me een gaaf land om de Olympische Spelen te laten organiseren.![]()
![]()
If so, was het geen 3% Omicron 12 dagen geleden, maar zaten we medio november al dik in de Omicron, dat begrijp je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:28 schreef Jor_Dii het volgende: Zoals verwacht omikron dominant, toch @:Za
![]()
![]()
Ik heb geen idee maar ik verwacht niet dat men mensen opneemt in het ziekenhuis met een zere keel. Maar dat is slechts mijn mening.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar met wat voor ziektebeeld?
Een zere keel of ademnood?![]()
Niet echt. Er is geen officieele lockdown maar er zijn wel degelijk maatregelen en die verschillen ook nog eens per deel van het VK, Schotland, Wales, N-Ierland en Engeland hebben allemaal hun eigen Health Service en hun eigen maatregelen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:39 schreef popje het volgende:
[..]
Maar in het VK is alles open. Hier niks.![]()
Zit denk ik wel iets van achterstand bij, maar de stijgende lijn is er sowieso. Maar dat hoeft geen ramp te zijn, is afwachten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Za het volgende:
Frankrijk 179.000 besmettingen vandaag volgens Woldometers. Foutje of kerstinhaalslag vd cijfers?![]()
Nouja, mooie toekomst gaan de chinezen tegemoet dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In een land wat de volledige controle heeft, in handen van een partij die ook de volledige controle over de medie heeft, over de gehele economie kan dat makkelijk."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Tja, ik denk dat de Chinezen daar een ander beeld van hebben dan wij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja, mooie toekomst gaan de chinezen tegemoet dan.![]()
Eens, zelfs zonder afwachten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zit denk ik wel iets van achterstand bij, maar de stijgende lijn is er sowieso. Maar dat hoeft geen ramp te zijn, is afwachten.
Hoe kan ik hier een afteller plaatsen?![]()
UK COVID update: Daily cases hit new record despite incomplete data, number in hospital rising
- New cases: 129,471
- Average: 114,591 (+5,549)
- In hospital: 10,684 (+1,072)
- In ICU: 857 (-18)
- New deaths: 18
- Average: 84 (-22)![]()
Nog 3 dagen wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier een afteller plaatsen?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Vraag het de NOS even.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Alle ouderen zijn digibeet in jouw omgeving?
![]()
![]()
![]()
Go hard or go home![]()
18 van de IC af.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef mijntjexx het volgende:
UK COVID update: Daily cases hit new record despite incomplete data, number in hospital rising
- Average: 84 (-22)Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Gezien het aantal doden geen goede afloop vrees ikquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Net nu mensen een voettocht wilden maken naar dit bedevaartsoord.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:47 schreef Za het volgende:
Het wonder van Portugal, toch ook alweer 17.000 besmettingen vandaag.
We kunnen ook echt niks meer tegenwoordig.Go hard or go home![]()
Het ligt waarschijnlijk iets genuanceerder. Als je in de december maand over een bepaalde grens gaat mag je alles terug betalen. In plaats van zwarte cijfers, kunnen die ineens donderrood worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Weer zo'n rare perverse prikkel in die coronasteun. Daar moet echt wat op gevonden worden hoor.Dan verdien je een darwin award wat mij betreft met 3x corona.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:17 schreef Schuifpui het volgende:
Collega: gevaccineerd, geboosterd en nu voor de derde keer corona.![]()
Geen enkele keer echt ziek geweest en alle dagen doorgewerkt vanuit huis. Top virus.[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door _serial_ op 28-12-2021 21:06:31 ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Komt omdat 2% zich daar niet heeft laten vaccinerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:47 schreef Za het volgende:
Het wonder van Portugal, toch ook alweer 17.000 besmettingen vandaag.![]()
![]()
Goodwill heeft ook zijn grenzen. Weinig mensen die twee jaar een sportschool gaan betalen, terwijl ze niet of amper kunnen sporten. En het mes snijdt aan twee kanten. De meeste sportscholen zijn helemaal niet zo coulant als je door omstandigheden een tijdje niet kunt sporten, maar wel een lopend abonnement hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, niks menselijks is me vreemd.
Maar per lockdown krijgen ondernemers het zwaarder omdat de goodwill gewoon omslaat in moedeloosheid.
Dus nu open zijn kost waarschijnlijk meer dan dat het opbrengt.
Dat maaltijden bezorgen zal nog wel lopen. Al merk ik dat veel restaurants het ook niet doen en maar helemaal dicht zijn of alleen afhalen doen.
Voor sommige ondernemers wel ja.
[ Bericht 9% gewijzigd door Halcon op 28-12-2021 21:13:44 ]![]()
Boodschappen bezorgen gaat het in elk geval even niet worden voor de mensen rondom Roosendaal die klant waren bij Picnic.
Brand bij Picnic: duizenden bestellingen geannuleerdwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nee, omdat Omikron opgebouwde immuniteit omzeilt...quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Komt omdat 2% zich daar niet heeft laten vaccinerenzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wow, flinke stijging van de ziekenhuisopnamesquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef mijntjexx het volgende:
- Average: 84 (-22)![]()
Gewoon geen lockdowns meer doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Weer zo'n rare perverse prikkel in die coronasteun. Daar moet echt wat op gevonden worden hoor.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
In NL is de verhouding rond de 4:1 wat betreft kliniek en IC in een opbouwende fase, of er komt straks een stijging van 300 per dag op de IC of de verhouding gaat compleet anders worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef mijntjexx het volgende:
- Average: 84 (-22)Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Daar ben ik sowieso een grote voorstander van.quote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Voor de horeca waren het wel echte lockdowns.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar volgens sommige users hebben we nog nooit echt een lockdown gehad hier in Nederland
En als je met bezorgen en afhalen net genoeg verdient om die steun mis te lopen, dan is de keus vaak zo gemaakt. Zeker als je het toch al niet moest hebben van afhalen en bezorgen.![]()
Is al wat op gevonden, veel restaurants hebben een aparte onderneming opgestart om de afhaalboxen / bezorgboxen etc onder te scharen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Weer zo'n rare perverse prikkel in die coronasteun. Daar moet echt wat op gevonden worden hoor.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Het enige wat telt is de besmettingen en dat de ouderen en kwetsbaren die het overleven. Die horeca ondernemers hadden als ze een echteondernemer zouden zijn allang een nieuw business model opgezet zodat ze de lockdowns door kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor de horeca waren het wel echte lockdowns.
En als je met bezorgen en afhalen net genoeg verdient om die steun mis te lopen, dan is de keus vaak zo gemaakt. Zeker als je het toch al niet moest hebben van afhalen en bezorgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: