quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Versie van iHeart-radio concert met Miley Cyrus
Één van de meeste gecoverde nummers ooit.quote:
Modern Talking toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er überhaupt een versie van Louis Louis in de lijst?
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou je ook een minder nummer van Arcade fire erin willen hebben?
Het was pokkeweer vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is helemaal geen prachtig mooie dag.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er überhaupt een versie van Louis Louis in de lijst?
Wie is de Mol? kwaaltje denk ik. Te veel aan spreiden gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één van de meeste gecoverde nummers ooit.
Dat vind ik zo makkelijk he, dat Drenthe. Met je hunebedden.quote:
Dan vlieg je er geheid uit. Maar in de eerste aflevering wel verstandigquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wie is de Mol? kwaaltje denk ik. Te veel aan spreiden gedaan.
Dit wel ja, een van de eerste liedjes dit jaarquote:
Taron in Phantasialand, wat een monster is datquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wist niet dat Danny Vera meer dan één liedje had.
Wat is eigenlijk jullie favoriete achtbaan?
Die ene waar ik niet in zit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
Gewoon de Python, jeugdsentiment dit-dat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
En hadden wij er geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danny Vera had VI nooit moeten verlaten. Dat was echt zijn niveau.
Is daar iets mis mee?quote:
Ik scrollde hier snel langs en las hier Jude Lawquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jesus and the Outlaw is wel leuk van m
Ben sowieso zelden fan van artiesten die ballads doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
danny mag het van mij houden op uptempo rock, ben bepaald geen fan als ie ballads doet.
Elfendertig komt oorspronkelijk uit Friesland. Elf steden en dertig andere gemeenten. Als die vergaderden in de Provinciale Staten dan duurde het lang totdat men er met z'n alleen tot een besluit kwam.quote:
Niet per definitie, maar kan hier weinig meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |