Een afscheidswals aan de waterlijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier.
Elfendertig?quote:
Cruellaquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen moet een lijst maken van de drie beste films van 2021. Jullie suggesties?
Ja klopt. Twee keer afscheid nemen. Eerst van de persoon die hij was en daarna van het lichaam. Maar voor zover een uitvaart mooi kan zijn, was zijn uitvaart erg mooi. We denken er met een goed gevoel aan terug.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]Dan ben je eigenlijk al een paar jaar aan het rouwen. Bij zo’n proces is de uitvaart een afsluiting. Naar voor je moeder ook, je geliefde langzaam te verliezen
Of het was de gitaarsolo van Blof?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef essnhills het volgende:
Ik denk, wat hoor ik nou voor geluid op de achtergrond.
Maar ik heb net de vaatwasser op spoelen gezet, en dat had ik nog niet eerder gedaan met deze vaatwasser dus moet nog wennen aan de geluiden
Staat-ie dan niet heel instabielquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef essnhills het volgende:
Maar ik heb net de vaatwasser op spoelen gezet
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja klopt. Twee keer afscheid nemen. Eerst van de persoon die hij was en daarna van het lichaam. Maar voor zover een uitvaart mooi kan zijn, was zijn uitvaart erg mooi. We denken er met een goed gevoel aan terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |