quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ik zit er helemaal doorheen"
"Grootste domper ooit"
Marcel: "Hij klinkt wel goed he"
Eerst data-analist Sjerrie Hendriksquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Viroloog Meulenkamp gaat nu duiden.
MORELE VERPLICHTINGquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Gezondheid boven alles. Jaaaa open deuren intrappen.
Hardop gelachen om deze jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Grootste domper ooit"
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf een schoolreisje van gemaakt. Lekker gezellig ophokken en vreten.
BLIJF IN UW EIGEN KOT. @:monkyyy @:wereldgozer
Presenteren met prednisonquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Meteen weer lachen.
Het boeit Marcel niets en hij heeft niet geluisterd.
Lul stuk wassen voor de gezondheidquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Gezondheid boven alles. Jaaaa open deuren intrappen.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lul stuk wassen voor de gezondheid
Waar zou je heen gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan niet wachten om uit dit kutland te emigreren.
moet je een ticket hebbe?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Grootste domper ooit"
Die mist gewoon een stukje empathie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Meteen weer lachen.
Het boeit Marcel niets en hij heeft niet geluisterd.
Geen Teun en Niels als commentatoren vanavond helaas, dan was het compleetquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch ongelooflijk, had er een slechtere tafel dan dit kunnen zijn? Fucking Ron, Jerry en Marcel.
Van wat voor land droom jij dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar België!quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Sjerrie, Bas Muijs en Marcel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch ongelooflijk, had er een slechtere tafel dan dit kunnen zijn? Fucking Ron, Jerry en Marcel.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lul stuk wassen voor de gezondheid
Vind het best knap als je erom kunt lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef Wertha het volgende:
Keihard gelachen om Maijur. Wát een debiel.
Ik hoor liever Bas dan Ron.quote:
?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik hoor liever Bas dan Ron.
Dan maar iets anders, dan maar in die kont. Dat liet ze mooi toe.quote:
Dit was wel het ideale moment om een viroloog uit te nodigenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Eigenlijk tijd voor Bas Muijs om Nederlandse CORRED te duiden.
50 euro is zat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan maar iets anders, dan maar in die kont. Dat liet ze mooi toe.
Dat denk ik ook. Gewoon weer een excuus om zichzelf op te sluiten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Raya was zeker niet positief getest. We worden beflikkerd.
Wijntje inschenken voor Ab7quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit was wel het ideale moment om een viroloog uit te nodigen
Ja ik ben ook wel fan van hem eigenlijk. Behalve als ie tegen de vlaggetjes moet he, zo ben ik dan ook wel weerquote:
Nee, die was toch gewoon uitgeschakeld?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Raya was zeker niet positief getest. We worden beflikkerd.
Arme jongen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel fan van hem eigenlijk. Behalve als ie tegen de vlaggetjes moet he, zo ben ik dan ook wel weer
Ron, Marcel en Jaap van Disselquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit was wel het ideale moment om een viroloog uit te nodigen
Even een ondergrondje voor het stappen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zit ook spruitjes te eten. Komt wel dichtbij zo.
En wil geen interviews geven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, die was toch gewoon uitgeschakeld?
Deze begrijp ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef BufordTJustice het volgende:
Cross zuipt zoveel water daar blijft geen bacterie in zitten
Autistische Jaap genotquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ron, Marcel en Jaap van Dissel.
Verdacht. Maar kan ook met zijn dramaqueen gedrag te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En wil geen interviews geven.
Van heel DRT.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
Barney depressief is mijn favoriete rubriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |