quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf een schoolreisje van gemaakt. Lekker gezellig ophokken en vreten.
BLIJF IN UW EIGEN KOT. @:monkyyy @:wereldgozer
Presenteren met prednisonquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Meteen weer lachen.
Het boeit Marcel niets en hij heeft niet geluisterd.
Lul stuk wassen voor de gezondheidquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Gezondheid boven alles. Jaaaa open deuren intrappen.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lul stuk wassen voor de gezondheid
Waar zou je heen gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan niet wachten om uit dit kutland te emigreren.
moet je een ticket hebbe?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ik zit er helemaal doorheen"
"Grootste domper ooit"
Marcel: "Hij klinkt wel goed he"
Die mist gewoon een stukje empathie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Meteen weer lachen.
Het boeit Marcel niets en hij heeft niet geluisterd.
Geen Teun en Niels als commentatoren vanavond helaas, dan was het compleetquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch ongelooflijk, had er een slechtere tafel dan dit kunnen zijn? Fucking Ron, Jerry en Marcel.
Van wat voor land droom jij dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar België!quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |