Groenewoud kan ook de verrassing worden op de 1500m, dan is er ook niks aan de handquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat er geen verrassing komt op de 1500 en Schouten zich niet opblaast op de 5, is er voor de Jong niet zoveel aan de hand
Ter Mors geloof ik niet meer in (al zou het wel mooi zijn) en Wijfje is ook wel een optie voor de Massastart dan overigens ipv Groenewoudquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wijfje en Ter Mors acht ik niet kansloos.
Neequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och my god. Mevrouw heywoodu heeft mot met een cameraman?
Picsquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee
Vorige week stond volgens mij een Zweedse ineens nakend in beeld, camera schakelde wat te laat wegKen gebeuren
Morgen wordt wel de interessantste dag ja.quote:
De 1500m mannen wordt ook super interessant. Zeker als Nuis zich nog niet geplaatst heeftquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen wordt wel de interessantste dag ja.
Zou Nuis met een helm op moeten rijden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Hein de eerste volle ronde twee binnenbochten.
Calamiteitalert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Zou Nuis met een helm op moeten rijden?
Op het NK deed Yoro het tot 600 meter wel goed, dus met een beetje geluk kan Verbij er op de laatste kruising zo naartoe rijden.quote:
Hopelijk rijdt Drost wel onder de 2 minuten morgenquote:
Interview (waar was dat goed voor eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij is Nils ook nog serieus ook. Die zien we over vier jaar niet meer terug.
Eigenlijk moet Verbij er gewoon overheen kruisen als ie zich wil plaatsen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op het NK deed Yoro het tot 600 meter wel goed, dus met een beetje geluk kan Verbij er op de laatste kruising zo naartoe rijden.
Hij herhaalde nogmaals dat hij vlak voor/na de spelen zijn trainingsschema's en andere tips hoe een 10 km te benaderen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Interview (waar was dat goed voor eigenlijk?niet helemaal gezien, wat zei hij?
Dat ook ja. Al verwacht ik wel dat hij zich gaat plaatsen, zijn 500 meter was in ieder geval een goed teken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De 1500m mannen wordt ook super interessant. Zeker als Nuis zich nog niet geplaatst heeft
Hein gaat Kjeld eruit kegelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ideale loting voor Nuis, jammer.
Krol lijkt me sowieso sneller. Daarachter zal het tussen Nuis, Verbij, Otterspeer en Scheperkamp gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook ja. Al verwacht ik wel dat hij zich gaat plaatsen, zijn 500 meter was in ieder geval een goed teken.
En bij Verbij nog de vraag hoe hij er fysiek voor staatquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krol lijkt me sowieso sneller. Daarachter zal het tussen Nuis, Verbij, Otterspeer en Scheperkamp gaan.
Ik sluit een goed resultaat van Tijmen Snel ook niet uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krol lijkt me sowieso sneller. Daarachter zal het tussen Nuis, Verbij, Otterspeer en Scheperkamp gaan.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:00 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk nog aan een uitschieter van Koen Verweij. Hij heeft dit jaar een andere trainer.
Ik denk juist dat Antwanet wel heel veel aan Leerdam gaat hebben. Die gaat er de hele race net achter rijden om vervolgens op de laatste kruising er vol overheen te knallen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet echt lekkere lotingen bij dames. Die hebben niet veel aan elkaar (Wust/Schouten en Leerdam/Antwanet)
Jutta opent toch veel sneller? Dan ziet Antwanet haar pas terug bij laatste kruisingquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Antwanet wel heel veel aan Leerdam gaat hebben. Die gaat er de hele race net achter rijden om vervolgens op de laatste kruising er vol overheen te knallen.
Zo traag is Antwanet zelf ook niet. Er zal zeker een gat zijn na de opening, maar dat is meer in het voordeel van Antwanet, die telkens iemand voor zich heeft, dan voor Jutta.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jutta opent toch veel sneller? Dan ziet Antwanet haar pas terug bij laatste kruising
Welke grote naam gaan we slachtofferen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er valt sws een grote naam als slachtoffer bij de mannen. Een Verbij is ook gewoon ex wk. Het zal mij benieuwen.
Ik heb liever Kai Kai op de Spelen dan Dai Dai, maar dat is omdat ik Kai veel sympathieker vind. Dai Dai lijkt me steeds veel te veel bezig met 'Wat als t niet lukt' ipv 'Ik kan dit, ik ga t gewoon flikken.' Daarnaast heeft Kai de vorige Spelen gemist door pure pech en gaat dat misschien weer gebeuren. Dai Dai schakelde zichzelf (1, misschien wel 2 keer straks) uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Welke grote naam gaan we slachtofferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |