Er vanuit gaande dat er geen verrassing komt op de 1500 en Schouten zich niet opblaast op de 5, is er voor de Jong niet zoveel aan de handquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet De Jong hopen op haar zus en Achtereekte op de 5km.
Groenewoud staat boven De Jong in de pikorde denk ik.
En terecht. Een goede en ervaren Mass Startpartner voor Schouten is belangrijker dan wie kanonnenvoer wordt op de 500mquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet De Jong hopen op haar zus en Achtereekte op de 5km.
Groenewoud staat boven De Jong in de pikorde denk ik.
Wijfje en Ter Mors acht ik niet kansloos.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat er geen verrassing komt op de 1500 en Schouten zich niet opblaast op de 5, is er voor de Jong niet zoveel aan de hand
Groenewoud kan ook de verrassing worden op de 1500m, dan is er ook niks aan de handquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat er geen verrassing komt op de 1500 en Schouten zich niet opblaast op de 5, is er voor de Jong niet zoveel aan de hand
Ter Mors geloof ik niet meer in (al zou het wel mooi zijn) en Wijfje is ook wel een optie voor de Massastart dan overigens ipv Groenewoudquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wijfje en Ter Mors acht ik niet kansloos.
Neequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och my god. Mevrouw heywoodu heeft mot met een cameraman?
Picsquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee
Vorige week stond volgens mij een Zweedse ineens nakend in beeld, camera schakelde wat te laat wegKen gebeuren
Morgen wordt wel de interessantste dag ja.quote:
De 1500m mannen wordt ook super interessant. Zeker als Nuis zich nog niet geplaatst heeftquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen wordt wel de interessantste dag ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |