Width of a circle is toch wel een fantastische opener hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar die hebben niet zo'n mooie opener én afsluiter
Vind ik wel een beetje star van je, man.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar gewoon weer op Starman gestemd
Die is origineel van Gale uit Breaking Bad tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Major Tom (völlig losgelöst) vind ik ook een goede van Bowie
Wel met presentatie graag, anders luister ik niet. Teveel jukeboxradio op Radio 49.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien moet iemand even een Bowie-avondje doen op Radio 49.
Gale doet toch Japans zingen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is origineel van Gale uit Breaking Bad toch
* OscarMopperkont gaat eens een Bowie avond inplannen....quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel met presentatie graag, anders luister ik niet. Teveel jukeboxradio op Radio 49.
Daar moet iemand een gifje van sturen voor je verjaardagquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is origineel van Gale uit Breaking Bad toch
PM als die komtquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat eens een Bowie avond inplannen....
Met achtergrond info
Ik heb toen ik nog op Radio ONZ draaide, maar dan spreken we over 10 jaar geleden nooit met presentatie gedaan omdat ik in al die tijd nooit mijn microfoon aan de praat heb gekregen in VirtualDJquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel met presentatie graag, anders luister ik niet. Teveel jukeboxradio op Radio 49.
Haha, grapjas.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb geen bowie gestemd dit jaar
Dat is Peter Schillingquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ken wel die ene van
"crowd control for major Tom" of zoiets
Hij zingt ook wel eens Italiaanse deuntjes. Van vele markten thuis die manquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gale doet toch Japans zingen?
Ik moet dit topic maar even boomarken danquote:
Straks tijdens Lisa Lois Width of a Circle maar eens luisteren!quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar die hebben niet zo'n mooie opener én afsluiter
Major Tom disapprovesquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb geen bowie gestemd dit jaar
Damn.quote:
Wel 29 plekken gestegen ouwe reus. We hebben de bodem gehadquote:
Over Sebastianquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
Waar gaat dit nummer eigenlijk over?
Lijstje voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel 29 plekken gestegen ouwe reus. We hebben de bodem gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |