Ben je er weer?quote:
Wouter van der Goes met haar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef Poppejans het volgende:
Ik herken diegene niet die nu op dat shirt van die hese nieuwslezer staat
Kut, al besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik dacht even 'huh er staat niks van Foo Fighters in komend uur toch'
Die denken waarschijnlijk ook dat dit het orgineel isquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar verder hoor je er het hele jaar nergens iets over. Snap dan niet dat mensen dan een lampje krijgen als ze stemlijsten gaan invullen.
daarom pleit ik al jaren om zuid-nederland aan België te geven, dan zijn we al van een paar meuk (meeuwis, blof, racoon, rowwen) af.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen waarvan je het stemrecht van zou moeten ontnemen
Nee, geen sorry nodig hoor. Ik dacht al dat je dat bedoelde. Een aantal jaar terug was er sprake van dat ze mogelijk naar het songfestival wilde,maar dat is uiteindelijk niet gelukt. In die tijd zonden we wel Joan Franka in.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sorry, ter verduidelijking: die plaat van haar is een gedrocht. Zelf kan ze best aardig zijn hoor, geen idee.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, Foo Fighters? Waar dan
Al besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik dacht even 'huh er staat niks van Foo Fighters in komend uur toch'
"Live, laugh, love"quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik gok huismoeders met action en Xenos bordjes in huis van “in dit huis…”
Fleet Foxes?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, Foo Fighters? Waar dan
Welkom.quote:
Dat was natuurlijk niet veel beter. Om over Sieneke nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, geen sorry nodig hoor. Ik dacht al dat je dat bedoelde. Een aantal jaar terug was er sprake van dat ze mogelijk naar het songfestival wilde,maar dat is uiteindelijk niet gelukt. In die tijd zonden we wel Joan Franka in.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wouter van der Goes met haar.
Volgens mevrouw Pippen
Mooie.. ogen.quote:
Sowieso moet je dat nummer als vrouw niet zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vraag me af of ze de grootste zonde begaat bij die kuffer, waar ze na de Hallelujah ineens een octaaf hoger gaan zingen. Dan snap je het nummer ook echt niet
“Home” in je raamkozijn. Dat je niet vergeet dat je thuiskomt na je werk en niet op kantoor bentquote:
Niet zo overgewaardeerd als die andere FFquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beetje overgewaardeerd als je het mij vraagt
dat kregen we een keer van mijn tante, die is zo kitsch, we hebben toen ze wegging dat ding snel opgeborgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef alopio het volgende:
[..]
“Home” in je raamkozijn. Dat je niet vergeet dat je thuiskomt na je werk en niet op kantoor bent
Welke andere?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo overgewaardeerd als die andere FF
Sinds wanneer zit daar nog verschil tussen met al die lockdowns?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef alopio het volgende:
[..]
“Home” in je raamkozijn. Dat je niet vergeet dat je thuiskomt na je werk en niet op kantoor bent
En zullen we Duitsland blij maken met de Achterhoek en Twente?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
daarom pleit ik al jaren om zuid-nederland aan België te geven, dan zijn we al van een paar meuk (meeuwis, blof, racoon, rowwen) af.
En maak gelijk maar een eiland van Friesland nu we toch bezig zijn
Ja, maar dát verschil zijn we allemaal een beetje kwijtgeraakt de afgelopen 2 jaar...quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Alleen Holland en Utrecht overhouden dus?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En zullen we Duitsland blij maken met de Achterhoek en Twente?
nou blij niet, maar een compromis zou wel te maken moeten zijn, die duitsers zijn de minste nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En zullen we Duitsland blij maken met de Achterhoek en Twente?
FritsFlits is nooit overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo overgewaardeerd als die andere FF
het noorden vergetenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen Holland en Utrecht overhouden dus?
Over Sieneke kan ik niet negatief zijn. Zij kon geen Engels, had een prutslied en had het niet beter kunnen doen. De andere artiesten uit de voorronde hadden waarschijnlijk slechter gescoord.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk niet veel beter. Om over Sieneke nog maar te zwijgen
Zoals God het bedoeld heeftquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen Holland en Utrecht overhouden dus?
Het was een stille hint?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit vond mijn vader altijd een mooi nummer
(Ik ook wel)
Anders komen ze het wel halen. Het is alweer drie generaties geledenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou blij niet, maar een compromis zou wel te maken moeten zijn, die duitsers zijn de minste niet
Niet zo overgewaardeerd als die andere FFquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beetje overgewaardeerd als je het mij vraagt
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
FritsFlits is nooit overgewaardeerd.
Daar heb je gelijk in. Het enige wat ze feitelijk verkeerd deed is zich lenen voor die ellendequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over Sieneke kan ik niet negatief zijn. Zij kon geen Engels, had een prutslied en had het niet beter kunnen doen. De andere artiesten uit de voorronde hadden waarschijnlijk slechter gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |