Hallelujahquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef cafca het volgende:
Komend uur weer een stemplaatje van mij
Wel het enige leuke nummer van Kane.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Kane…het kan nog erger. Dacht dat die inmiddels al verdwenen waren uit de lijst
Blower's daughter staat er helemaal niet meer inquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
9 crimes volgend uur al? NL is een smakeloos land
Daarom wilde ik ze al preventief schrappenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind het nummer zelf wel geinig, alleen die stem niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel het enige leuke nummer van Kane.
Ja tis verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Blower's daughter staat er helemaal niet meer in
Meen je nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Blower's daughter staat er helemaal niet meer in
Waren ? Z'n haren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Hier schrik ik ook een beetje van. Voor mijn gevoel was dit veel dichter bij de jaarwisseling.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dinand heeft nog opdezelfde middelbare school gezeten als ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind het nummer zelf wel geinig, alleen die stem niet.
Iets met hete aardappelen. En de zanger van Creedquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind het nummer zelf wel geinig, alleen die stem niet.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:59 schreef PippenScottie het volgende:
Al die vraagtekens bij 9 crimes.
Hoogtepunt van het uur jongens
Misdadig zou ik bijna zeggen (lol)quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Serieus mensen die denken wat een goede versie. Waarom waarom waarom mensenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Lisa Lois is wel een gedrocht trouwens. Maar verder komt er weer een lekker uurtje aan
Ik vind dat nummer sowieso al niets.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Lisa Lois is wel een gedrocht trouwens. Maar verder komt er weer een lekker uurtje aan
Eens en eens. Het origineel mag wel ergens rond plek 1500 ofzo, de rest eruit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer sowieso al niets.
En dan ook nog zo'n versie
Die kutcover is al zeker tien jaar over datum. Snap echt niet wie hier nog op stemmen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Die is altijd al over datum geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kutcover is al zeker tien jaar over datum. Snap echt niet wie hier nog op stemmen.
Ik vind haar wel een mooi persoon. Volgens mij is @TheVulture fan van haar, maar het kan ook een ander zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat dus.quote:
Ik gok huismoeders met action en Xenos bordjes in huis van “in dit huis…”quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kutcover is al zeker tien jaar over datum. Snap echt niet wie hier nog op stemmen.
Vraag me af of ze de grootste zonde begaat bij die kuffer, waar ze na de Hallelujah ineens een octaaf hoger gaan zingen. Dan snap je het nummer ook echt nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer sowieso al niets.
En dan ook nog zo'n versie
Sorry, ter verduidelijking: die plaat van haar is een gedrocht. Zelf kan ze best aardig zijn hoor, geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een mooi persoon. Volgens mij is @:TheVulture fan van haar, maar het kan ook een ander zijn.
Mensen waarvan je het stemrecht van zou moeten ontnemenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef MTheBassman het volgende:
ik mag hopen dat die dikke darters gevaccineerd zijn die covid kregen
Ja maar verder hoor je er het hele jaar nergens iets over. Snap dan niet dat mensen dan een lampje krijgen als ze stemlijsten gaan invullen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is altijd al over datum geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |