in een hamburger met paardenworst en jus d'orange?quote:
Dat kan niet. Dit is tijdloosquote:
wel slim gemaakt in ieder geval.quote:
Recht in de roos.quote:
Neem appelsap, dikke.quote:
Snelle wat?quote:
Mastermovies is toch ook gewoon Nederlands cultureel erfgoed?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
in een hamburger met paardenworst en jus d'orange?
Eensquote:
Absoluut, alleen de eckte wetenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mastermovies is toch ook gewoon Nederlands cultureel erfgoed?
Als de bruine er maar uit zijn.quote:
Zoals het heurt. Die gecensureerde troep draaien ze maar in Amerikaquote:
duhquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is er een soort etiquette-richtlijn voor aantal seconden waarbinnen je hem niet mag kapen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, hij werd ook binnen 3 seconden gekaapt
SCHANDEquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, hij werd ook binnen 3 seconden gekaapt
Bier drinken en stomdronken viben > met random chicks zoenen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kon me herinneren dat ik met de studentenvereniging in een club in Lille was en dit gedraaid werd. Iedereen zoende met elkaar die avond(ik niet overigens)
zat gewoon bier te drinken en hierop stomdronken te viben
Ja, de LaPo'er moet voldoende tijd krijgen om zelf fatsoenlijk een topic te kunnen openen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is er een soort etiquette-richtlijn voor aantal seconden waarbinnen je hem niet mag kapen?
Dat moet je dan maar tegen die Van Halen jongens zeggen.quote:
Why not both?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bier drinken en stomdronken viben > met random chicks zoenen.
Gezien hoe er hier op Patrick Hernandez werd gereageerd wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
ja klinkt misschien raar maar soms heb ik daar gewoon geen zin in, zo'n avond wou ik gewoon een beetje djensenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bier drinken en stomdronken viben > met random chicks zoenen.
Zo ver was ik. Niet precies genoeg voor een autist als ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, de LaPo'er moet voldoende tijd krijgen om zelf fatsoenlijk een topic te kunnen openen.
Lang leve Nederlandse radio.quote:
Als ik ze tegenkom zal ik dat doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar tegen die Van Halen jongens zeggen.
Ik had heel vaak dat ik helemaal geen zin had in gevoos en gezoen, maar gewoon lekker wilde dansenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja klinkt misschien raar maar soms heb ik daar gewoon geen zin in, zo'n avond wou ik gewoon een beetje djensen
Bob aprovesquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef essnhills het volgende:
Please stand up, please stand up, please stand up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |