Nog nooit met een random iemand gezoend in de kroeg. En volgend jaar ga ik trouwen dus gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja klinkt misschien raar maar soms heb ik daar gewoon geen zin in, zo'n avond wou ik gewoon een beetje djensen
Tja wat doe je duranquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef Kanaroe het volgende:
Doe mij maar Duran Duran uit de early dayz
There's an ordinary worldquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
wordt wel een beetje ordinair hier
Wat dan? Geïntresseerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Iets met origineel van Kindervater en De-Grees. Die zullen jullie wel niet kennen [/snob]
Het valt nooit helemaal uit te sluitenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog nooit met een random iemand gezoend in de kroeg. En volgend jaar ga ik trouwen dus gaat ook niet meer gebeuren.
oh ja het was wel binnenin de studievereniging, ze hadden er een soort wedstrijd van gemaakt. Ik zoende weleens in de club maar dan wel gewoon met een meid die ik echt leuk vondquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog nooit met een random iemand gezoend in de kroeg. En volgend jaar ga ik trouwen dus gaat ook niet meer gebeuren.
TIL dat de drummert van Duran Duran óók Roger Taylor heetquote:
Is het Duran kwadraat of 2xDuran? #dtvquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Zorro het volgende:
Ik ben ook meer van de vroege Duran2, maar deze is wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |