Nog nooit met een random iemand gezoend in de kroeg. En volgend jaar ga ik trouwen dus gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja klinkt misschien raar maar soms heb ik daar gewoon geen zin in, zo'n avond wou ik gewoon een beetje djensen
Tja wat doe je duranquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef Kanaroe het volgende:
Doe mij maar Duran Duran uit de early dayz
There's an ordinary worldquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
wordt wel een beetje ordinair hier
Wat dan? Geïntresseerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Iets met origineel van Kindervater en De-Grees. Die zullen jullie wel niet kennen [/snob]
Het valt nooit helemaal uit te sluitenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog nooit met een random iemand gezoend in de kroeg. En volgend jaar ga ik trouwen dus gaat ook niet meer gebeuren.
oh ja het was wel binnenin de studievereniging, ze hadden er een soort wedstrijd van gemaakt. Ik zoende weleens in de club maar dan wel gewoon met een meid die ik echt leuk vondquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog nooit met een random iemand gezoend in de kroeg. En volgend jaar ga ik trouwen dus gaat ook niet meer gebeuren.
TIL dat de drummert van Duran Duran óók Roger Taylor heetquote:
Is het Duran kwadraat of 2xDuran? #dtvquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Zorro het volgende:
Ik ben ook meer van de vroege Duran2, maar deze is wel leuk
Ik nietquote:
Ach en wee ben ik de klosquote:
Was die naam een vereiste om in de band te mogen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
TIL dat de drummert van Duran Duran óók Roger Taylor heet
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is het Duran kwadraat of 2xDuran? #dtv
Duidelijkquote:
Wat is dat? Linkje doet het nietquote:
Ja daar hou ik van.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:37 schreef alopio het volgende:
Kunnen ze trouwens geen verbod voor kinderen opleggen
Dat blijktquote:
Origineel van AronChupaquote:
Fijnquote:
Marco B vind dit niet leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:37 schreef alopio het volgende:
Kunnen ze trouwens geen zoom verbod voor kinderen opleggen
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan dit bijna niet uit mn strot krijgen, maar ik vind dit stiekem een best leuk nummer.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan dit bijna niet uit mn strot krijgen, maar ik vind dit stiekem een best leuk nummer.
Watermeloenen toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een idee waarover dit nummer gaat?
Nee?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef houdjemond het volgende:
We weten allemaal waar dit over gaat he?
Niks mis mee toch. Ik vind deze en Sign of the Times dikke primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef MTheBassman het volgende:
kutjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef houdjemond het volgende:
Vanzelfsprekendquote:
Dieetenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een idee waarover dit nummer gaat?
Toch best een leuk nummer wel he?quote:
Bef Hard?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of?
Anyway, beffen
Ah, net als All My Life.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of?
Anyway, beffen
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijk nummer. Lekker album
Merol heeft daar ook een nummertje over gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of?
Anyway, beffen
Ieuw, bah, daar maak je toch geen liedjes over zeg, zulks onzedelijk gedragquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of?
Anyway, beffen
Foefsafariquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Merol heeft daar ook een nummertje over gemaakt.
Wat zeg je nu johquote:
Niet in de top2000quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Houd je bekquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
oh god hoe heette die cassette ookalweerquote:
Nee, in die tijd kun je beter zulke dingen doen ipv er liedjes over te makenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ieuw, bah, daar maak je toch geen liedjes over zeg, zulks onzedelijk gedrag
Vind het ook heul jakkiequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ieuw, bah, daar maak je toch geen liedjes over zeg, zulks onzedelijk gedrag
GET PSYCHEDquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh god hoe heette die cassette ookalweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |