quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een beetje behelpen, maar wel lekker dat je je eigen plekje hebt!
Ik meen me te herinneren dat je in een flat woonde die al een tijd op de planning stond om gesloopt te worden?
Veel succes met de laatste loodjes. Als je hulp nodig hebt, @:dagoduck is vanaf 1 januari beschikbaar voor klussen!
heb ook een collega die Francis heet, matige mannennaamquote:
Kunnen we gelijk zijn borg afbetalenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen we aub een boetepot instellen voor alle Marco B grapjes hier?
Whatever you wantquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Roll over lay down and let me in
#thats what he answered
voor iedere MB moet er toch wel een Blaf tegenover staanquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen we aub een boetepot instellen voor alle Marco B grapjes hier?
Ja ik woonde in een sloopflat inderdaad. Dat wist ik al toen ik daar kwam wonen. Eind vorig jaar kregen we te horen dat ze gingen starten met het proces. Ik ben in de bewonerscommissie gegaan om dingen te bespreken met de woningbouw. Begin van de zomer waren we bijna klaar met dat deel van het proces en zeiden ze tegen ons dat we konden beginnen met zoeken. En letterlijk de dag daarna kwam er op funda een woning van de woningbouw in de verkoop. En als zittende huurder kreeg ik voorrang op alle niet-huurdersquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een beetje behelpen, maar wel lekker dat je je eigen plekje hebt!
Ik meen me te herinneren dat je in een flat woonde die al een tijd op de planning stond om gesloopt te worden?
Veel succes met de laatste loodjes. Als je hulp nodig hebt, @:dagoduck is vanaf 1 januari beschikbaar voor klussen!
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Roll over lay down and let me in
#thatswhatheanswered
ik zou eens wat foto's van mijn huis kunnen maken iddquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je moet ook een goed moodboard maken
Hup hup, beetje doorwerkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |