Ah dat verklaartquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet het vet eerst opwarmen
zekers, ben groot deep purple fan. coverdale purple was anders maar alsnog geniaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iemand die ook de David Coverdale nummers kent!
Beste nummer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Innuendo is pas op de 31e he jongens en meisjes
David Coverdalequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iemand die ook de David Coverdale nummers kent!
Ik niet, ik hou niet van zulk spul eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen heeft ook gewoon Philadelphia in huis
kabbel kabbelquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef essnhills het volgende:
Ik ken dit wel trouwens.
Ben er niet echt weg van. Maar zo voor op de achtergrond is het wel prima
fF inschrijven bij VT wonen programmaquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een beetje is wel goed verwoord![]()
Slaapkamer is zo goed als af. Nog wat kozijntjes aflakken en 2 kleine gordijntjes ophangen. Voor de rest helemaal klaar.
De woonkamer is bijna klaar (lampen moeten nog hangen, zijn nu nog 2 peertjes, wat gordijnen en plinten en de veredre inrichting. Maar vloer, muur en plafond zijn klaar
Keuken is grootste deel klaar (kastjes staan en hangen, met kookplaat, oven en vaatwasser erin. Afzuigkap moet nog worden aangesloten. Achterwand getegeld, gevoegd en gekit. En gisteren en vandaag begonnen met lades en frontjes erin. Morgen weer verder
Badkamer is functioneel, en de rest (gang, overloop, andere 2 kamers etc.) is nog niets mee gedaan
Dus ik heb nog ff te gaan
Mistreatedquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zekers, ben groot deep purple fan. coverdale purple was anders maar alsnog geniaal
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer mogen we het komen inwijden?
Niks mis meequote:
Help mijn Ess is klusserquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
fF inschrijven bij VT wonen programma
Kan ze daarna weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer mogen we het komen inwijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |