Ik heb 1 keer geprobeerd oliebollen te bakkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk toch
Ik ga ze weer bakken dit jaar denk ik
Leuk, ik ook!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk toch
Ik ga ze weer bakken dit jaar denk ik
goed nummer van Deep Purple wel.quote:
Je moet het vet eerst opwarmenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer geprobeerd oliebollen te bakken
Op de een of andere manier werden het rauwe deegbollen
In die tijd hadden de sperziebonen al klaar kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:13 schreef PippenScottie het volgende:
Bob Marley gemist omdat er tien munten gepraat moest worden over dat de sperziebonen zo opgezet moeten worden
huismerk is minder grappigquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen heeft ook gewoon Philadelphia in huis
Een beetje is wel goed verwoordquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal verbaasd.
Is je huis al een beetje af?
Iemand die ook de David Coverdale nummers kent!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
goed nummer van Deep Purple wel.
Pietje Veerboot staat er zeker vijf jaar niet meer inquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
Komt Piet Veerman ook nog voorbij zeilen?
Kut cam?quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen heeft ook gewoon Philadelphia in huis
P’ciesquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
In die tijd hadden de sperziebonen al klaar kunnen zijn
wanneer mogen we het komen inwijden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een beetje is wel goed verwoord![]()
Slaapkamer is zo goed als af. Nog wat kozijntjes aflakken en 2 kleine gordijntjes ophangen. Voor de rest helemaal klaar.
De woonkamer is bijna klaar (lampen moeten nog hangen, zijn nu nog 2 peertjes, wat gordijnen en plinten en de veredre inrichting. Maar vloer, muur en plafond zijn klaar
Keuken is grootste deel klaar (kastjes staan en hangen, met kookplaat, oven en vaatwasser erin. Afzuigkap moet nog worden aangesloten. Achterwand getegeld, gevoegd en gekit. En gisteren en vandaag begonnen met lades en frontjes erin. Morgen weer verder
Badkamer is functioneel, en de rest (gang, overloop, andere 2 kamers etc.) is nog niets mee gedaan
Dus ik heb nog ff te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |