quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kun je in iedergeval zeggen dat je geen bier op hebt.
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kun je in iedergeval zeggen dat je geen bier op hebt.
Wie huilt er ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Huilen om spelvouten in een chat.
Holaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Drinking Heineken is like making love in a canoo.
It’s fucking close to water.
Gadverdammequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:15 schreef sly-nl het volgende:
Nog
[..]
Gewoon bier vind ik alleen lekker met een centimeter van deze limo gemengd
[ afbeelding ]
Beide smaken zijn top!
In een forum op fok melden wat er op een meet besproken wordt over idiote usersquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Huilen om spelvouten in een chat.
Ik zat Soury net te spam Dmen maar was ineens wegquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In een forum op fok melden wat er op een meet besproken wordt over idiote users
Toch vond ik het jammer dat je er de laatste keer er niet bij was.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als jullie in Vlissingen zitten, loop ff langs bij BDS.. die heeft nogquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Drinking Heineken is like making love in a canoo.
It’s fucking close to water.
Ging het over mij?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben er altijd bijquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch vond ik het jammer dat je er de laatste keer er niet bij was.
Zal wel weer kachel naast haar bad liggen of zooquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zat Soury net te spam Dmen maar was ineens weg
Kom maar langs iedereen is welkomquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jullie in Vlissingen zitten, loop ff langs bij BDS.. die heeft nog
Whut?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal wel weer kachel naast haar bad liggen of zoo
[ afbeelding ]
Vandaag zeiknat geregend in Vlissingen op de boulevard.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jullie in Vlissingen zitten, loop ff langs bij BDS.. die heeft nog
Dan hebben we ineens twee anoniemen.quote:
Heb je geen foto gemaakt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vandaag zeiknat geregend in Vlissingen op de boulevard.
Maar wel en zeehond gespot op een van de drukst bevaren zeearmen.
Nee. Mijn telefoon zat in mijn binnenzak en werd daar al zeiknat.quote:
Goede regenkleding aanschaffenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Mijn telefoon zat in mijn binnenzak en werd daar al zeiknat.
Het regende gewoon horizontaal.
Ja, vond ik ook. Had overdag ('s ochtends met wat verloop) iets. De volgende keer ga ik er zeker zijn als ik niets heb!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch vond ik het jammer dat je er de laatste keer er niet bij was.
Top, lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Had overdag ('s ochtends met wat verloop) iets. De volgende keer ga ik er zeker zijn als ik niets heb!
Die hebben we ook, maar niet meegenomen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goede regenkleding aanschaffen
Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Had overdag ('s ochtends met wat verloop) iets. De volgende keer ga ik er zeker zijn als ik niets heb!
Lijkt me tof!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik heb alles Van Helly hansonquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die hebben we ook, maar niet meegenomen.
We dachten dat het wel mee zou vallen met het weer.![]()
En dat doet het ook.
Dat is goed spul.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb alles Van Helly hanson
Slaap lekker.quote:
Ik word gesponsored lolquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is goed spul.
Zelf heb ik van alles wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |