Op naar de volgende mysterie!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja..en die hollanders met die nauwe schoorstenen... dan breken de horens af en worden ze pikzwart...
Voila, mysterie opgelost
Jij snapt het al!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelezen!! Krampus+kettingen = Piet+roe
He wat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er al iets bekend over de tijdcapsule die is ontdekt? Weten ze wat er in zit?
Ze hebben een tijdcapsule ontdekt en opgegraven en wat er inzat zou nu inmiddels bekend moeten zijn.quote:
Ik zag er een nieuwsitem over , maar ze kwamen slechts met een kranten artikel met Lincoln... maar er zat nog meer in maar daar hennen ze nog niets over gezegd ...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er al iets bekend over de tijdcapsule die is ontdekt? Weten ze wat er in zit?
Tnx , ik was benieuwd wat er in zou zitten. In elk geval wel een boek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag er een nieuwsitem over , maar ze kwamen slechts met een kranten artikel met Lincoln... maar er zat nog meer in maar daar hennen ze nog niets over gezegd ...
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Tnx , ik was benieuwd wat er in zou zitten. In elk geval wel een boek.
Ik ben ook wel een in zon lodge geweest om wat spullen te verhuizenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha Vrijmetselaars.... geen wonder dat de helft geheim is gehouden.
[ afbeelding ]
Is het een leuk boek? Ik heb mijn boek bijna uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Tnx , ik was benieuwd wat er in zou zitten. In elk geval wel een boek.
Boeken lezenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een leuk boek? Ik heb mijn boek bijna uit
Mijn Oom zat in een Schotse Lodge die hebben een best hoog aanzien maar ik heb me er nooit mee bemoeitquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The Knights Templar zaten er ook in.
Alle clubjes tezamen
[ afbeelding ]
Dit soort clubjes hadden en nog een hele grote invloed op de grote lijnen wereldwijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn Oom zat in een Schotse Lodge die hebben een best hoog aanzien maar ik heb me er nooit mee bemoeit
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een leuk boek? Ik heb mijn boek bijna uit
A book a day keeps the stupidity awayquote:
Dat weet ik maar ik heb me er nooit mee bemoeid ik weet niet eens of ik lid mocht worden ik had alleen geholpen met verhuizingquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit soort clubjes hadden en nog een hele grote invloed op de grote lijnen wereldwijd.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zijn de geschiedenis aan het uitwissen
Ik kan voor mezelf zorgen ik geef nergens meer omquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog meer Masonic boekjes er in:
[ afbeelding ]
Kennelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het standbeeld gaat gesmolten worden.....
Achterlijke woke geschiedenis verwoesters.
Als de Taliban een oud Budda beeld op blaast jankt iedereen moord en brand.... en dit is schijnbaar wel goed?
[ afbeelding ]
BLM mag allesquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als de Taliban een oud Budda beeld op blaast jankt iedereen moord en brand.... en dit is schijnbaar wel goed?
[ afbeelding ]
Neenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga naar mijn droomwereld... daar is alles pais en vree
Ik ga je spoken in je dromenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Droom lekker!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Smelten die naziquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ik ben te beneveld om op mijn spelling te lettenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik zou het ffies anders spellen, maar wel lekker![]()
Binnenkort weer doen!@
[ afbeelding ]
Oh ja jammerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo Sjoef!
Belachelijk dat ze je weer niet heeft uitgenodigd
Geeft niet..quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ben te beneveld om op mijn spelling te letten
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zijn de geschiedenis aan het uitwissen
quote:Een volk dat zijn geschiedenis niet kent is gedoemd haar te herhalen.
Ik zeg net dat ik ik niet alles juist typ en begin jij ook te zeiken !!!quote:
goed hequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik ik niet alles juist typ en begin jij ook te zeiken !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |