Die twee superdroge katten zijn hilarisch jaquote:

Die waren hun tijd wat vooruitquote:

Dat was ook mijn favoriet.quote:

Hee Pulquote:

Geen beestjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Pul![]()
Had je nog gave foto's geplaatst?

plantjes dan? Of ander gaafs?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen beestjesmorgen zal ik weer even zoeken

Ja plantjes en iets met wiskundige patronen die je overal terug in kan vindenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
plantjes dan? Of ander gaafs?
Dit topic heeft ook wel gave beelden
LIT / Beeld van de Dag Art Installation

Fibonacciquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja plantjes en iets met wiskundige patronen die je overal terug in kan vinden
[ afbeelding ]

Dat was misschien een jaar of 10 geleden wel meer dan nu.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat alles met veren en debiel moet is juist een heel irritant hardnekkig stereotype dat helemaal niet klopt.

Die was baggerquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Das ook sterk.. heb net de eerste aflevering gekeken van "The Wheel of Time"

Na dat geval met die baard was iedereen het eigenlijk wel zat..... dat was de omslag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat was misschien een jaar of 10 geleden wel meer dan nu.

Oh.. dan is er nog hoop dus ...pfffieuwquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
De afleveringen daarna zijn wel goed gelukkig, gister de laatste gezien

Ja wat denk je, zodra die online kwam ben ik direct gaan kijken, en elke week een aflevering.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was? Is net nieuw... heb je het al gezien?

Jij vond het ook niksquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan is er nog hoop dus ...pfffieuw

Ja dat vond ik ook wat minder.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na dat geval met die baard was iedereen het eigenlijk wel zat..... dat was de omslag.

Had al een vermoeden dat het wel in jouw straatje paste.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja wat denk je, zodra die online kwam ben ik direct gaan kijken, en elke week een aflevering.
Dus nu 8 weken geleden gezien

Ja dacht je dat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had al een vermoeden dat het wel in jouw straatje paste.

Dat dacht ik ja, ook zonder draken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dacht je dat?
Ik heb nog geen draak gezien, wel een valse

Ja, teveel informatie en het ging veel te snel. En die roodharige die nog eens voor geen meter kan acterenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rommelig begin ja.. en die ellenlange moordpartijen heb ik nooit zoveel mee.

Had je in de eerste aflevering wel die Krampussen al?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, ook zonder draken.

Krampussen?.. het enige echt vreemde waren die gehoornde trollen, bedoel je die?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je in de eerste aflevering wel die Krampussen al?
Dat was voor mijn de reden om het nog even aan te zien.

Trolloks heten ze dacht ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krampussen?.. het enige echt vreemde waren die gehoornde trollen, bedoel je die?

Die vond ik ook goed jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vind Wheel of time wel wat hebben maar vond bijv GoT of Lotr beter, gebeurd meer daarin maar misschien is dat nou het verschil tussen een serie en een drieluik.

Heb jij laatste seizoen van GoT gezien? Ik door omstandigheden niet maar hoor van iedereen dat ik dat beter kan laten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die vond ik ook goed jaAl moet ik deze dus nog afzien.
Alhoewel ik ook bij LOTR en GOT slaapverwekkende vond zitten af en toe.

Ja zoiets verstond ik ook, maar had de ondertiteling niet aan.. dus het was wat vaag.quote:

Ik vond die wel wat van Krampus weghebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krampussen?.. het enige echt vreemde waren die gehoornde trollen, bedoel je die?

Ik heb nog nooit van Krampus gehoordquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond die wel wat van Krampus weghebben.
[ afbeelding ]

Ah.. die heb ik wel gezien ja... kende alleen het woord niet.quote:De Krampus is een beestachtige demon uit de folklore van de Alpen-regio's. Het woord komt van het Oudhoogduitse woord voor klauw: Krampen. De Krampus is in de Alpenregio de metgezel van Sint-Nicolaas. Hij komt voor in onder andere Beieren, Oostenrijk,

Niet?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Krampus gehoord

Ja gezien.. als je de rest gezien hebt moet je het wel afkijken... maar het einde is gewoon kutquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij laatste seizoen van GoT gezien? Ik door omstandigheden niet maar hoor van iedereen dat ik dat beter kan laten.

Dat komt omdat we hier een zwarte piet hebben, in omliggende landen hebben ze zich meer aan de oorsprong gehouden van het decemberfeest. Krampus en Perchtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Krampus gehoord

Dat is wat een goedkope horrorfilm ervan maaktequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet?Dat is de anti-Kerstman. Zeg maar het tegenovergestelde van een kerstman

Ja daar ken ik Krampus van ja, niet van de officiėle kanalen zeg maar.... (en dat was ook echt een kutfilm)quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is wat een goedkope horrorfilm ervan maakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |