Dat weten ze al vanaf dag één.. De uitvinder zelf van de test zegt al vanaf het begin dat die test ongeschikt is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gehoord dat die zo afwijkt.
Mwah, volgens mij valt de foutmarge op pcr test mee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat weten ze al vanaf dag één.. De uitvinbder zelf van de test zegt al vanaf het begin dat die test ongeschikt is.
Maargoed.. laten we die kant niet opwapperen
Onze Dees zit daar nu ook .... die zal ook wel besmet terugkomen danquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sprak vandaag ene collega, die was net terug een weekje Antillen.
Gevaccineerd en al besmet geweest.
Nu weer besmet.
Degene met wie ze was was 2 maanden terug pas besmet. Nu ook weer.
Deze variant boeit het dus echt niet of je al eens besmet was
De beste test is zelfkennis, als je die niet hebt kun je jezelf laten testen om er zeker van te zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat weten ze al vanaf dag één.. De uitvinder zelf van de test zegt al vanaf het begin dat die test ongeschikt is.
Maar goed.. laten we die kant niet opwapperen
Dat hoeft dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze Dees zit daar nu ook .... die zal ook wel besmet terugkomen dan
Hoelang blijft ze er dan? Ze is al ruim een week weg tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn eilanden hè.. en dan nog boven- en benedenwinds... dus daar kan veel verschil in zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee...quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoelang blijft ze er dan? Ze is al ruim een week weg toch
Afhankelijk van de windrichting.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn eilanden hè.. en dan nog boven- en benedenwinds... dus daar kan veel verschil in zitten.
Hier de linkquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt de foutmarge op pcr test mee.
Raampje open en voila frisse luchtquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En in een vliegtuig is geen corona
Nee, gewoon alle ramen openzetten. Dat helptquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En in een vliegtuig is geen corona
🎈Je kan ook een ballon krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen over die boosterprik.... straks heb ik ineens ook een Adele-songbook!
Zullen betere teksten in staan dan in het songboek van lange frans.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen over die boosterprik.... straks heb ik ineens ook een Adele-songbook!
Met een papieren stokje die omvalt na 3 minutenquote:
Ja, maar dan leg je de lat wel heel laag...quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zullen betere teksten in staan dan in het songboek van lange frans.
Pff één foutje.. en zijn hele oeuvre word met Adèle verglekenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zullen betere teksten in staan dan in het songboek van lange frans.
het is ook een booster, beter iets dan niets.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan leg je de lat wel heel laag...
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pff één foutje.. en zijn hele oeuvre word met Adèle vergleken
Ben je nu Baas B aan het dissen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pff één foutje.. en zijn hele oeuvre word met Adèle vergleken
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je nu Baas B aan het dissen?
Toen we in 2015 teleurgesteld waren dat ze naar het ESF ging, verzonnen we #stoptrijnquote:
Is alles niet bagger wat we naar het ESF hebben gestuurd? De laatste 30 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen we in 2015 teleurgesteld waren dat ze naar het ESF ging, verzonnen we #stoptrijn
Gouden tijden
Kan ik me wel wat bij voorstellen ....quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen we in 2015 teleurgesteld waren dat ze naar het ESF ging, verzonnen we #stoptrijn
Gouden tijden
Ik vind zeker dat Nederland het al jaren goed aanpaktquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Is alles niet bagger wat we naar het ESF hebben gestuurd? De laatste 30 jaar ofzo.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht.. Van Oosterhuis naar nooit naar huis in 20 seconden.
Sinds de Avro en Tros gefuseerd zijn, kunnen er ook artiesten met pleinvrees mee doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat Nederland het al jaren goed aanpaktNiet alles is persoonlijk meteen mijn smaak, maar prima kwaliteit wordt wel geleverd
Nederland was vooral in de jaren '00 het spoor volledig bijster
Ik kan me niks knaps herinnerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat Nederland het al jaren goed aanpaktNiet alles is persoonlijk meteen mijn smaak, maar prima kwaliteit wordt wel geleverd
Nederland was vooral in de jaren '00 het spoor volledig bijster
Ik vond Anouk mooi.. en The common lilimits..quote:
Anouk weet ik nog wel ja, birds ofzo dat vond ik wel ok. Maar daar red je het niet mee het moet met veren en zo debiel mogelijk. Ik kijk ook al jaren niet meer. Het was altijd een cola met chips dingetje als klein meisjequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond Anouk mooi.. en The common lilimits..
We durvden tenminste eens iets origineels met qualiteit.
Ja, het is gewoon gekaapt door die regenboog gekkies..quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Anouk weet ik nog wel ja, birds ofzo dat vond ik wel ok. Maar daar red je het niet mee het moet met veren en zo debiel mogelijk. Ik kijk ook al jaren niet meer. Het was altijd een cola met chips dingetje als klein meisje
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds de Avro en Tros gefuseerd zijn, kunnen er ook artiesten met pleinvrees mee doen.
Dat alles met veren en debiel moet is juist een heel irritant hardnekkig stereotype dat helemaal niet klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Anouk weet ik nog wel ja, birds ofzo dat vond ik wel ok. Maar daar red je het niet mee het moet met veren en zo debiel mogelijk. Ik kijk ook al jaren niet meer. Het was altijd een cola met chips dingetje als klein meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |