Ik heb meer met nummers als Kids in America en Chequered Lovequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef MTheBassman het volgende:
had op cambodia gestemd van kim wilde maar die was op een onchristelijk tijdstip
Ja, das ook een gaaf nummerquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef MTheBassman het volgende:
had op cambodia gestemd van kim wilde maar die was op een onchristelijk tijdstip
Wat een goede opmerkingquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef alopio het volgende:
Ik ga nu iets heel erg zeggen….maar liever Blof dan dit
Vegetariër, dus geen ballen voor mijquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat er nog iemand aan de pasta met ballen vanavond?
[ afbeelding ]
Daarvan hoor ik liever het origineel van Kanequote:
Super Geil Klassequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn rode kaarten zijn op!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef alopio het volgende:
Ben alleen op de maandag geweest:quote:
Jij hebt al 15 jaar aan try-outs als voorbereiding.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen "Toen Nena Kim wilde laten meezingen", maar vooruit
Naakt geluisterd, telt dat ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een negativiteit hierquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |