SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Het beste adres voor al uw primeurs!
Hoog tempo sowieso, maar verwacht Cullen toch maar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wat denken we van Kleermaker - kale kletskop?
Die kutfeather moet ook gewoon EVEN een half uurtje wachten met zo'n kutinterview. Hier zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Hij wint de wedstrijd. Dat is belangrijk. Voor hem dan.'
Thank you Danny.
Lieve jongens worden geen wereldkampioen.quote:
Kelder.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interview in een zwembad?
Kindergegil op de achtergrond
Nee, bij spareribs moet je pittigere saus hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is aioli op spareribs lekker?
#durfttevragen
Vast welquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
#durfttevragen
Ik doe eigenlijk nooit saus op de spareribs. Niet nodig als de smaak goed isquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
#durfttevragen
Ik ga voor eem pastatjequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even spareribs bestellen voor avondeten
#viesdik
Knoflook. En wel zo sterk, dat je een bevroren voorruit met je adem kan ontdooien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, bij spareribs moet je pittigere saus hebben
Koert is dan ook een domme chauvinist met een oranje wortel in zn broek. Maar ja als Marcel Maijer t alternatief is, is t al snel beterquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koertwaarom waren ze zo overtuigd dat hij Searle zou verslaan
Koert Support voor de vlaggetjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koertwaarom waren ze zo overtuigd dat hij Searle zou verslaan
heb je een punt behalve Andy Fordham kan ik niemand bedenken inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lieve jongens worden geen wereldkampioen.
En Oranje handenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Koert is dan ook een domme chauvinist met een oranje wortel in zn broek. Maar ja als Marcel Maijer t alternatief is, is t al snel beter
John Part ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
heb je een punt behalve Andy Fordham kan ik niemand bedenken inderdaad
Whitlock kwam niet opdagen, die had zijn gedachten bij de eerstvolgende fles drankquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:24 schreef StephanL het volgende:
Whitlock eruit gooien, hoe durft die?
Arme altijd sympathieke Whitlockquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:25 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Whitlock kwam niet opdagen, die had zijn gedachten bij de eerstvolgende fles drank
Witlof kan er geen reet meer van.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:24 schreef StephanL het volgende:
Whitlock eruit gooien, hoe durft die?
Gewoon hup Kleren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:el-stinho wat is jouw mening nu over Cullen?
Morgenmiddag m'n jongen.quote:
Hoe was die vorige pot wat dat betreft?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:26 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze het record van Dirk en Ross eruit gooien, meeste dubbels
Fort Minor - Remember the name genotquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou zelf denk ik Radar Love of You’ll Never Walk Alone als wolkon nemen.
Maar met keiharde techno het podium opkomen lijkt mij ook wel iets @:neef_wuppie
Armstrong?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een vreemde start van Lancee
Nu z'n naam nog goed spellen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:31 schreef StephanL het volgende:
Sow, dat is speren![]()
Voor het eerst dat ik Kleedmaker in actie zie
Gewoon met het hand in hand.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iets van Paul Elstak als walk-on zou ook prima kunnen werken @:fetx @:caland
Niet met Oh Arne opkomen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou zelf denk ik Radar Love of You’ll Never Walk Alone als wolkon nemen.
Maar met keiharde techno het podium opkomen lijkt mij ook wel iets @:neef_wuppie
Die gaan we volgend jaar op de bingo zettenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een koning die kleermaker! Vertel nogeens wat hij op het vorige WK gedaan heeft?
I Will Survive van Hermes House Band zou wel mogen denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met het hand in hand.
Maar dat zal wel niet mogen van de PDC.
Booooo
Gerriegodquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
🗣 "You've been practising with two-time champ Gary Anderson, what advice has he given you?"
🗣 "The only advice he has given me is to not practice too much!"
Aldus Surrel.
Gerrie haat trainen bingoquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
🗣 "You've been practising with two-time champ Gary Anderson, what advice has he given you?"
Aldus Surrel.
Surrel moet dit even op TV zeggen, voor de bingo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
Aldus Surrel.
Hele zaal meezingen, mooi manquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
I Will Survive van Hermes House Band zou wel mogen denk ik.
"Gerrie die niet zo veel heeft met trainen" op den bingoooquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
Aldus Surrel.
hoe hoe hoe heet hij ook alweer:?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Geoon 'The Road to Amarillo', beste opkomst ooit
Peter Manleyquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
hoe hoe hoe heet hij ook alweer:?
Ha Rensquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
Iq op 0 en gooien maar kan Kleermaker iig wel goed jezus wat een blik
Peter 'one Dart' Manleyquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
hoe hoe hoe heet hij ook alweer:?
Peter manley genotquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Geoon 'The Road to Amarillo', beste opkomst ooit
Kankergrootquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:38 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe groot is Kleermaker eigenlijk?
Bij zijn geboorte was hij al zo groot, dat hij van kop tot teen vast zat in de couveusequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:38 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe groot is Kleermaker eigenlijk?
Hij is een van de weinige spelers die dat zegt en het echt gelooft van zichzelf.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Cullen 'ik ben een grote kanshebber'
Ja die wou ik ook makenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kleermaker neemt Cullen de maat.
Avondzessie van morgen kan in de OPquote:Wednesday December 29
20:00
Gary Anderson v Ian White (R3)
Gerwyn Price v Dirk van Duijvenbode (R4)
Jonny Clayton v Michael Smith (R4)
ONGEKENDquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef engine het volgende:
Ouwe tovernaar van ongekend niveau
91 gemiddeld
Hij zoekt vooral op hoe hij z’n zelftest kan saboterenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
James Wade is nu aan het opzoeken wie Martijn Kleermaker is.
Altijd hetzelfde gezeikquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Avondzessie van morgen kan in de OP
Dat weet ie als het goed is wel inmiddelsquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zoekt vooral op hoe hij z’n zelftest kan saboteren
Broekje uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zienquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nog ff 2,5 rug harken voor een middagje slap lullen denkquote:
Zou Raya er nog gaan zitten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je toch liever Barney of dikke Vinnie daar zitten.
Vinnie hebben ze daar nu liever niet zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je toch liever Barney of dikke Vinnie daar zitten.
Zoveel krijgen ze er niet voorquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog ff 2,5 rug harken voor een middagje slap lullen denk
Hoe meer Omikron hoe beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vinnie hebben ze daar nu liever niet zitten.
Niet? Oh ik dacht dat Gijp en Derksen zoiets wel vingen bij VIquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoveel krijgen ze er niet voor
Gianni, giovanni en delano. Mooie moderne jongensnamen toch. Vooral delano is echt hip tegenwoordigquote:
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef Hendriqeaux het volgende:
[..]
Gianni, giovanni en delano. Mooie moderne jongensnamen toch. Vooral delano is echt hip tegenwoordig
Het verbaast je toch niet dat Gijp en Derksen een stuk meer geld vangen bij VI dan Wattimena bij RTL7 Darts?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Oh ik dacht dat Gijp en Derksen zoiets wel vingen bij VI
Allemaal Roosevelt-fansquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef Hendriqeaux het volgende:
[..]
Gianni, giovanni en delano. Mooie moderne jongensnamen toch. Vooral delano is echt hip tegenwoordig
Stukje woonwagenkampquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef Hendriqeaux het volgende:
[..]
Woonwagenkampnamen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef Hendriqeaux het volgende:
[..]
Ach ja, wat weet ik er ook van verder. Maar tien keer 2 minuten slap lullen is wel wat anders dan twee uur aan een stuk bevat doen jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verbaast je toch niet dat Gijp en Derksen een stuk meer geld vangen bij VI dan Wattimena bij RTL7 Darts?
Gaat om een paar honderd euries ja, minus belastingaftrek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:50 schreef BB-King het volgende:
Krijgen die analisten niet 350 euro per dag?
Prima voor Koos hoor, belastingsschuld tikt wegquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat om een paar honderd euries ja, minus belastingaftrek.
Nog steeds prima voor een middagje slap lullen over darten, maar vetpot is het niet
wtfquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef Caland het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook
Zaagmans kwam net voorbij al
VI heeft ook veel hogere kijkcijfers, en Derksen en Gijp hebben een stuk bekender IP. Ze verdienen meer geld voor de zender dus ze kosten ook meer. Zonder Derksen en Gijp zou er ook geen hond kijken naar VI, zonder Wattimena zou het geen bal uitmaken, iedere gek kan twee minuten slap lullen over gemiddeldes. Het valt echt niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, wat weet ik er ook van verder. Maar tien keer 2 minuten slap lullen is wel wat anders dan twee uur aan een stuk bevat doen ja
Vetpot ligt al uit het toernooi allen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat om een paar honderd euries ja, minus belastingaftrek.
Nog steeds prima voor een middagje slap lullen over darten, maar vetpot is het niet
Dan moet ie nog wel evenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:54 schreef Szura het volgende:
Cullen wil in z’n eentje naar 100 dubbels
Ja Stalin en Zhukov,quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:56 schreef Doevelaer het volgende:
Weten jullie wie ook ooit op de belangrijke momenten kon toeslaan?
HitlerGod.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik dacht dat Niels @:hitler bedoelde
Phil Kleermaker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:56 schreef Doevelaer het volgende:
Marc Dutroux.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:56 schreef Doevelaer het volgende:
De FA'squote:Op dinsdag 28 december 2021 16:56 schreef Doevelaer het volgende:
We schakelen naar @generationalpha voor de analysequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef wimderon het volgende:
97 om 89 gemiddeld. 89 gemiddeld leidt met 3-0.
Het blijft toch een bijzondere sport hè.
Het is net een team onder Frank 'balbezit' de Boer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef wimderon het volgende:
Stukje dubbelsquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:58 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |