Dit is de Shiny Happy People van Depeche Mode.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is typisch een nummer wat wel 'geinig' is maar waar ik heel snel genoeg van heb
Liever dat dan Snelle, Lange Frans en dat soort nep rap meukquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus fucking Opgezwolle in de lijst
Dezelfde tekst in een nummer met een kundige rapper, zonder (hoorbare) autotune en met interessante muziek eronder zou nog best boeiend kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat ik zeg, de boodschap is mooi, ik houd in principe wel van die anti-hiphop.
Die is moooooiiiquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En anders genieten we wel van de stilte
Die stilte geniet ik altijd maar matig vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kalm aan Gekke Gerrit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel veruit hun beste plaat ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Stemplaat!quote:
Liever dan Snelle. Of doe dan Osdorp. Maar niet Snelle.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen fan van 4'33 van John Cage?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die stilte geniet ik altijd maar matig van
Hoedenplank op 1950 ofzo is wel primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eh nee, maar de beste nummers van Depeche Mode kent bijna niemand.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel veruit hun beste plaat ja.
Geniaal die jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoedenplank op 1950 ofzo is wel prima
van degene die ik ken*quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eh nee, maar de beste nummers van Depeche Mode kent bijna niemand.
World in My Eyesquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eh nee, maar de beste nummers van Depeche Mode kent bijna niemand.
Die toevoeging is niet nodig hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
van degene die ik ken*
Zo beter
Soms zou ik willen dat die erin stond ipv bijv sidonia & freakyquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen fan van 4'33 van John Cage?
Preciesquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
World in My EyesNever Let Me Down Again
World in my eyes is prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
World in My EyesNever Let Me Down Again
Moet je hier even posten: BUG / Laatste post verschijnt en verdwijntquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Fok! heeft trouwens nog steeds epilepsie steeds als ik een bericht post. Best irritant
Schande dat dit zo laag staat inderdaad. Later vanmiddag komt ook Sebastian langs, ook zo'n oude oudjaarsdagplaat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook wel eens op 31 december gedraaid
Verrek, daar hebben wij wel eens gestaan onderweg naar vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Over pech gesproken. Wij hadden een keer autopech bij Aire de Pech.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze traditie nieuw leven inblazen is best een tof idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens net zoals vroegerquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze traditie nieuw leven inblazen is best een tof idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |