Het mag wel, het staat alleen niet, dus waarom zou je het doen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
?
'Kankeren' als synoniem van zeuren mag niet meer tegenwoordig? Die memo heb ik even gemist.
De live-versie op On The Night is best genot van deze.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch een van de saaiste van de Dire Straits
Daarvoor ben je de Edmanquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:41 schreef EDMAN- het volgende:
Weinig tijd voor de top2000 en dan toch 3 x Ed horen
Zit hem in je Username denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:41 schreef EDMAN- het volgende:
Weinig tijd voor de top2000 en dan toch 3 x Ed horen
Ik vind Telegraph Road enorm saai, maar daarin sta ik vrij alleen...quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch een van de saaiste van de Dire Straits
Als ie straks loskomt ken je hem welquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:41 schreef Poppejans het volgende:
Dire Straits hebben nog best veel nummers die ik niet ken
Dit ken ik ook niet
De albums na Love Over Gold zijn echt niet door te komenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Sporadisch luister ik nog wel eens een album van Dire Straits. Maar daar staat deze niet op.
En al zijn mannelijkheid en eigenheid al flink overboord gegooid, met "In dit huis"-attributen aan de muur.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In zijn - bijzonder op die van zijn vrouw gelijkende - comfortabele fleece.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |