Heel indrukwekkend ja. Wat was/is dat moeilijk voor die mensenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Clubsoda het volgende:
In dat licht wil ik deze nog zien:
https://www.2doc.nl/docum(...)2021/de-bellers.html
Gelukkig werkte de link wel. Dank voor het delenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:20 schreef AnneX het volgende:
Het allerliefst zou ik een container voor de deur zetten.
En misschien wel 2 ook. Hoppa. In één keer klaar.![]()
Zit ik toch nondeju te janken bij een reportage in nrc over umcu en ICU en covid.
Die arme mensen die er werken.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20211227
En ws. werkt de link niet. Helaasch.
Die ga ik ook nog eens kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Clubsoda het volgende:
Aiiii niet fijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeuj, donderdag deel 1 van weer eens een wortelkanaal behandeling![]()
![]()
Gelukkig heb ik al een kleine aanvullende tandverzekering, dadelijk maar eens gaan ophogen voor volgend jaar
Ai sterktequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeuj, donderdag deel 1 van weer eens een wortelkanaal behandeling![]()
![]()
Gelukkig heb ik al een kleine aanvullende tandverzekering, dadelijk maar eens gaan ophogen voor volgend jaar
Ik zag het al aankomen. Ben allang blij dat ik snel een spoedafspraak had en daarna behandel afspraak. Zelfs in de middag, omdat ik in de ochtend moet werken.quote:
Tandarts zegt altijd bij, je hebt een slecht gebit maar gelukkig mooie rechte zenuwkanalen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen. Ben allang blij dat ik snel een spoedafspraak had en daarna behandel afspraak. Zelfs in de middag, omdat ik in de ochtend moet werken.
Eens kijken of we de rekening mooi over mijn declarabele bedragen kunnen verdelen.
Duimen maar dat ik grote kanalen heb, tandarts is er al eens een boortje in kwijt geraakt, waarna ik naar de endontoloog moest![]()
Hoest met jou? Geen last van de booster?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Ben vandaag weer bij oma geweest. Vorige week niet gedacht dat dat nog zou gebeuren. Het is zo gek want ja, ze is enorm afgevallen en alles gaat moeizaam, maar ze is nog zo scherp. Echt bizar. En ondanks dat ze al 2 weken niet eet doen al haar vitale organen nog precies hetzelfde als de afgelopen 94 jaar.
Het was opnieuw "gewoon" heel gezellig, maar weggaan is zo godvergete moeilijk. "Dag meisje, bedankt voor alles" zei ze vandaag. En dat voelt op een heel andere manier als een afscheid dan dat het vorige week voelde.
Toen ik de deur uitliep riep ik naar iedereen (mijn vader en oom waren er ook) 'Tot de volgende keer!' en toen zei oma nog 'Tot de volgende keer, misschien'.
Heb de eerste 10 minuten op weg naar huis zitten janken.
Het is zo gek omdat je extra tijd hebt, tenminste zo voelt het, en dat is mooi en gaaf en tof maar dus wel eigenlijk iedere keer afscheid neemt als je weggaat. Opnieuw.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Mooi dat jullie zo bewust afscheid kunnen nemen, maar wat zal het moeilijk en verdrietig zijn
Och wat moeilijk tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Ben vandaag weer bij oma geweest. Vorige week niet gedacht dat dat nog zou gebeuren. Het is zo gek want ja, ze is enorm afgevallen en alles gaat moeizaam, maar ze is nog zo scherp. Echt bizar. En ondanks dat ze al 2 weken niet eet doen al haar vitale organen nog precies hetzelfde als de afgelopen 94 jaar.
Het was opnieuw "gewoon" heel gezellig, maar weggaan is zo godvergete moeilijk. "Dag meisje, bedankt voor alles" zei ze vandaag. En dat voelt op een heel andere manier als een afscheid dan dat het vorige week voelde.
Toen ik de deur uitliep riep ik naar iedereen (mijn vader en oom waren er ook) 'Tot de volgende keer!' en toen zei oma nog 'Tot de volgende keer, misschien'.
Zo mooi en verdrietig tegelijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Mooi dat jullie zo bewust afscheid kunnen nemen, maar wat zal het moeilijk en verdrietig zijn
Klinkt indrukwekkend en mooi enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Clubsoda het volgende:
Oei oei oei. En nu?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho ons vuurwerkontsnappingsplan heeft net geannuleerd wegens waterschade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |