abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202864871
Spoilers!
pi_202865222
Het allerliefst zou ik een container voor de deur zetten.
En misschien wel 2 ook. Hoppa. In één keer klaar. 8)7

Zit ik toch nondeju te janken bij een reportage in nrc over umcu en ICU en covid.
Die arme mensen die er werken.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20211227
En ws. werkt de link niet. Helaasch.
pi_202866125
In dat licht wil ik deze nog zien:

https://www.2doc.nl/docum(...)2021/de-bellers.html
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202866456
Heftige verhalen uit de ziekenhuizen.
Niet anders dan bij ons uiteraard. We krijgen wekelijks een soort nieuwsbrief met daarin ook blogs van medewerkers op versch (covid, ic) afdelingen. Hartverscheurend, maar ook vaak prachtig tegelijkertijd.
Ik merk dat wij op de poli wat 'telefoonellende moe' worden. En dat je gewoon opveert als je toch een leuk gesprek kan hebben. Binnenkort gaan we dat wat meer uitdiepen omdat je met positieve telefoontechniek een gesprek ook kan 'sturen'.

Bij ons moet je idd een afspraak maken voor de milieustraat omdat de wachrijen enorm waren. Dus vanaf aug 2020 afspraak maken, online, prima, zo vaak gaan we niet en het is dan zo rustig dat je meteen door kan rijden.
pi_202866805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Clubsoda het volgende:

Heel indrukwekkend ja. Wat was/is dat moeilijk voor die mensen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202867322
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:20 schreef AnneX het volgende:
Het allerliefst zou ik een container voor de deur zetten.
En misschien wel 2 ook. Hoppa. In één keer klaar. 8)7

Zit ik toch nondeju te janken bij een reportage in nrc over umcu en ICU en covid.
Die arme mensen die er werken.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20211227
En ws. werkt de link niet. Helaasch.
Gelukkig werkte de link wel. Dank voor het delen
pi_202867679
quote:

Die ga ik ook nog eens kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202867716
Jeuj, donderdag deel 1 van weer eens een wortelkanaal behandeling *O* :')
Gelukkig heb ik al een kleine aanvullende tandverzekering, dadelijk maar eens gaan ophogen voor volgend jaar :Y)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202867814
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig heb ik al een kleine aanvullende tandverzekering, dadelijk maar eens gaan ophogen voor volgend jaar :Y)
Aiiii niet fijn
pi_202867871
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ai sterkte -O-
pi_202867921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ai sterkte -O-
Dokter nog gesproken?
pi_202867950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aiiii niet fijn
Ik zag het al aankomen. Ben allang blij dat ik snel een spoedafspraak had en daarna behandel afspraak. Zelfs in de middag, omdat ik in de ochtend moet werken.
Eens kijken of we de rekening mooi over mijn declarabele bedragen kunnen verdelen.

Duimen maar dat ik grote kanalen heb, tandarts is er al eens een boortje in kwijt geraakt, waarna ik naar de endontoloog moest :')

Hoest met jou? Geen last van de booster?
pi_202868020
@Candaasje ik vind het wel een blooper voor jou ook, eigenlijk, je dessert-verhaal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202868141
Ben vandaag weer bij oma geweest. Vorige week niet gedacht dat dat nog zou gebeuren. Het is zo gek want ja, ze is enorm afgevallen en alles gaat moeizaam, maar ze is nog zo scherp. Echt bizar. En ondanks dat ze al 2 weken niet eet doen al haar vitale organen nog precies hetzelfde als de afgelopen 94 jaar.

Het was opnieuw "gewoon" heel gezellig, maar weggaan is zo godvergete moeilijk. "Dag meisje, bedankt voor alles" zei ze vandaag. En dat voelt op een heel andere manier als een afscheid dan dat het vorige week voelde.
Toen ik de deur uitliep riep ik naar iedereen (mijn vader en oom waren er ook) 'Tot de volgende keer!' en toen zei oma nog 'Tot de volgende keer, misschien'.
Heb de eerste 10 minuten op weg naar huis zitten janken.
pi_202868169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dokter nog gesproken?
Nee, moest het een week aankijken dus mag pas morgen bellen :+
pi_202868205
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik zag het al aankomen. Ben allang blij dat ik snel een spoedafspraak had en daarna behandel afspraak. Zelfs in de middag, omdat ik in de ochtend moet werken.
Eens kijken of we de rekening mooi over mijn declarabele bedragen kunnen verdelen.

Duimen maar dat ik grote kanalen heb, tandarts is er al eens een boortje in kwijt geraakt, waarna ik naar de endontoloog moest :')

Hoest met jou? Geen last van de booster?
Tandarts zegt altijd bij, je hebt een slecht gebit maar gelukkig mooie rechte zenuwkanalen.

Van de booster weinig last. Moe maar niet zo erg als na de 2 pfizer en de arm blijft wat gevoelig. Gisteren en vanochtend was ik wat wiebelig maar da’s ook weer over.
pi_202868222
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Ben vandaag weer bij oma geweest. Vorige week niet gedacht dat dat nog zou gebeuren. Het is zo gek want ja, ze is enorm afgevallen en alles gaat moeizaam, maar ze is nog zo scherp. Echt bizar. En ondanks dat ze al 2 weken niet eet doen al haar vitale organen nog precies hetzelfde als de afgelopen 94 jaar.

Het was opnieuw "gewoon" heel gezellig, maar weggaan is zo godvergete moeilijk. "Dag meisje, bedankt voor alles" zei ze vandaag. En dat voelt op een heel andere manier als een afscheid dan dat het vorige week voelde.
Toen ik de deur uitliep riep ik naar iedereen (mijn vader en oom waren er ook) 'Tot de volgende keer!' en toen zei oma nog 'Tot de volgende keer, misschien'.
;( Mooi dat jullie zo bewust afscheid kunnen nemen, maar wat zal het moeilijk en verdrietig zijn :*
pi_202868246
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
;( Mooi dat jullie zo bewust afscheid kunnen nemen, maar wat zal het moeilijk en verdrietig zijn :*
Het is zo gek omdat je extra tijd hebt, tenminste zo voelt het, en dat is mooi en gaaf en tof maar dus wel eigenlijk iedere keer afscheid neemt als je weggaat. Opnieuw.

Mijn vader is een echt moederskindje en ik vind het voor hem ook zo erg. ;(
pi_202868329
quote:

Och wat moeilijk toch
pi_202870387
quote:

Zo mooi en verdrietig tegelijk :'( O+ :*
pi_202870826
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit inderdaad.
Spoilers!
pi_202874388
Hihaho ons vuurwerkontsnappingsplan heeft net geannuleerd wegens waterschade.

:'(
pi_202874443
quote:

Klinkt indrukwekkend en mooi enzo.

Ik merk dat ik zelf steeds minder docu's etc wil kijken. Ik weet heus dat allerlei dingen heel erg zijn, maar ik hoef ze niet meer op tv te zien. Genoeg ellende dichter bij huis, als ik me op wil winden/ mee wil leven/ kut wil voelen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202874474
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho ons vuurwerkontsnappingsplan heeft net geannuleerd wegens waterschade.

:'(
Oei oei oei. En nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')