Geen herhalingsgevaar dusquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Henny Hoekstra
Op 26 november online besteld en gelijk betaald, maar nog steeds niet geleverd. Beter bed is onbereikbaar, alleen via een callcenter met dames die steeds ingestudeerde zinnen herhalen. Geen manager van Beter Bed heeft het fatsoen gehad om contact met mij op te nemen, ondanks mijn vragen en klachten via de mail, whatsapp en telefonisch. Nog nooit zo’n slecht, klantonvriendelijkheid bedrijf meegemaakt. Pure diefstal. Mijn advies, nooit meer hier iets bestellen
Heb godverdomme een vrije middag opgenomen voor deze aidsquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
heb nu alweer zin om te gaan werken.
Hij was wel echt goed in 2010. WMP kwartfinale toen ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niemand vond Stompe een irritante speler want iedereen won toch wel van hem.
haha sukkelquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Heb godverdomme een vrije middag opgenomen voor deze aids
Straks kleergodquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Matige keuze als je vrij neemt voor een middagsessiequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Lekker zakkie oliebollen halen op de markt onniedanquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
had nog wat uren over, morgen weer
Dat is natuurlijk zodat je niet uit vandaag het nodige (of zelfs de complete line-up) kunt afleiden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat is dit voor een oplichterij
Laten we zeggen dat hij zijn ‘Petersen-halfjaartje’ hadquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij was wel echt goed in 2010. WMP kwartfinale toen ook.
Genot. Ga ik binnenkort ook maar weer halen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker zakkie oliebollen halen op de markt onniedan
2000, 2001 en 2009/2010.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij zijn ‘Petersen-halfjaartje’ had
Ik ken nog wel iemand die ook een halfjaartje heeftquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij zijn ‘Petersen-halfjaartje’ had
Oplichters!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zodat je niet uit vandaag het nodige (of zelfs de complete line-up) kunt afleiden.
Nouja. 'Sporters'.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:08 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd niet overloopt qua Ierse sporters
Hij had niet in de gaten wat Koltsov allemaal aan het doen was op het podium.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:00 schreef Pino112 het volgende:
Heb ie nog wat gezegd over die veegpartij tegen Koolstof?
Toevallig een persoon die een internetmoderator vergeleek met een omstreden Nederlands politicus van de jaren 30?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die ook een halfjaartje heeft
Djurmeen heeft wel meer niet in de gatenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had niet in de gaten wat Koltsov allemaal aan het doen was op het podium.
Is dat ook de reden jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toevallig een persoon die een internetmoderator vergeleek met een omstreden Nederlands politicus van de jaren 30?
"we"?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vrees met grote vrezen dat we Niels ook bij Viaplay terug gaan horen.
Vinale op Lakeside!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heeft Noppert op het WK laten zien? Searle veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |